vreemde downloads

Status
Niet open voor verdere reacties.

madmuppet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
Ik heb een opmerkelijk probleem bij de hand. Dit weekend wat zitten downloaden met Newsleecher, geen probleem. Ik maak gebruik van de newsserver van mijn eigen provider, Casema.

In het queue-scherm (downloadlijst) krijg ik keurig een overzichtje van de Casema-lijntjes, welk bestand ze downloaden en de status daarvan. Gaat allemaal prima. Wat mij opviel, is dat er met een zekere regelmaat bestandsnamen voorbij flitsen waarvan ik heel erg zeker weet, dat ze NIET in mijn download thuishoren. What the …. ? :eek:

Ik kom in mijn download-folder (soms, niet altijd) ook wat flarden van die “spookbestanden” tegen. Vaak zijn het maar hele kleine bestandjes van een paar KB. Deze bestandjes staan helemaal los van de RAR en PAR bestanden die ik bewust heb gedownload, ze komen ook niet voor in de lijst met bestanden die het NZB bestandje vormen.
Ik maak gebruik van een vaste internetverbindingen ik heb keurig mijn anti-virus en firewall op orde, dus het lijkt me niet heel waarschijnlijk dat er ingebroken wordt op mijn account. Daarbij heb ik de beschikking over de volledige bandbreedte van mijn verbinding, het lijkt er dus ook niet echt op dat iemand zonder mijn medeweten bandbreedte pikt.

Wat is hier aan de hand? :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan