Vreemde fout .. Please help me ..

Status
Niet open voor verdere reacties.

hokkurt

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 dec 2010
Hallo allemaal!

Tot voor gisterenavond was er nix aan de hand, maar nadat mijn huisgenoot ergens met instellingen ofzo heeft gerommeld, omdat tie wat uit moest zoeken, zit ik met een probleem.

Het is namelijk zo: Het bureaublad lijkt 'sterker' dan het spel dat ik wil spelen.
Hoe bedoel ik dat? Als ik een spel run, zowel via internet als gewoon standaard ontspanning (patience) spel, en ik met de LINKERMUISKNOP ergens op klik, maakt niet uit wat, dan 'flikkert' het bureaublad door het spel heen en wordt de actie niet uitgevoerd. Pas na 2 of 3x klikken, doettie dan wat ik wil, maar bij de volgende actie is hetzelfde verhaal.

Nota bene: als ik met de rechtermuisknop klik geeftie dit probleem niet! tis puur de linkermuisknop. Me huisgenoot weet ook niet wattie heeft gedaan of gewijzigd en 't is verschrikkelijk irritant en unplayable. Heeft iemand misschien een oplossing??

BTW ... Ik heb windows al helemaal opnieuw geinstalleerd, maar na installatie geeft hij hetzelfde probleem, dus dat heeft geen zin ....
Het probleem ligt ook niet aan de muis, want ik heb een laptop met touchpad en op de pad geeftie hetzelfde probleem...
En t ligt echt aan spellen, want met bijv. internet of de virusscanner geeftie dit probleem ook niet.

Als ik in Windows taakbeheer kijk voor de status van bijvoorbeeld patience, springt hij de hele tijd over van 'reageert niet' naar 'geactiveerd' en weer terug.

Groeten, Johannes

Laatst bewerkt:
Dat "windows opnieuw geinstalleerd" is dat echt van scratch af aan dus met een format van de windows partitie en Windows op een lege partitie geïnstalleerd of niet? Trouwens, welke Windows gaat het hier over?

tis helemaal opnieuw geinstalleerd, opnieuw geformatteerd; alles ..

windows 7 is 't

Heeft u de installatie van de drivers aan windows over gelaten of zelf de drivers geinstalleerd? Windows doet dat namelijk niet altijd goed.
Beter is het om alle drivers van de web site van de hardware leverancier te downloaden en die dan allemaal zelf te installeren, te beginnen met die van het de moederbord/de chipset.

Maar 1. Hoe doe ik dat, since ik een complete computer n00b ben
en 2. Hoe kan dat de oplossing voor dit probleem zijn, want het lijkt niet zo'n groot
probleem, in de zin dat het makkelijk oplosbaar lijkt ...

Als u een computer noob bent, zoals u zelf zegt :) dan is dat inderdaad een te moeilijke klus.

Wat u ook kunt proberen is om naar een herstelpunt terug te gaan van een moment dat alles nog wel goed liep, bijv. vorige week.
Als u in de Windows Help functie intikt "naar een vorig herstelpunt" zal dat waarschijnlijk wel uit de doeken gedaan worden hoe u dat moet doen.
Anders staat het hier ook: http://www.pc-helpforum.be/f251/hoe-zet-ik-een-herstelpunt-terug-27958/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan