Vreemde foutmelding installeren Office 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobBos

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2009
Hallo allemaal,

Ik krijg een vreemde foutmelding bij het installeren van Office 2010. Wanneer ik deze probeer te installeren krijg ik deze foutmelding:

"Error 1310. Setup cannot access the folder G:\Programma's. Verify that your folder exists in the system and that you have sufficient permissions to update it."

Als ik dan naar het schijfstation G ga om een map programma's aan te maken krijg ik deze foutmelding:

"De bewerking kan niet worden voltooid omdat de map of een bestand in de map in een ander programma is geopend.

Sluit de map of het bestand en probeer het opnieuw."

Dit schijfstation is echter een aantal dagen geleden geformatteerd, dus er kan helemaal niets meer in staan.

Heeft iemand ene oplossing voor dit probleem? Ik heb de programma's zoals word en excel dringend nodig namelijk. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Rob

Is schijf G:\ het station waar ook Windows op staat of is dit een externe schijf?
Als dit een externe schijf is moet je bij het installeren van Office kiezen voor je C:\ schijf (of op welke schijf waar Windows zelf op staat).
Dan moet het gelukt zijn.
En voor de 2de foutmelding moet je het volgende doen:
Open taakbeheer (rechtermuisknop op taakbalk , Taakbeheer starten)
Ga naar Processen
Kijk of daar ergens een proces van Office draait (officeinstaller.exe of zo iets)
Klik op dat proces en klik op "Proces beëindigen"
En probeer dan nog eens die map aan te maken op de G:\ schijf.

Succes :thumb:

Ik wilde hem expres niet op de C schijf installeren omdat dit een SSD is met niet al teveel geheugen. Maar door je laatste tip is het allemaal alsnog gelukt, bedankt!

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan