Volgens de info heb ik hier versie 8.07
Mijn programma deed de automatische virusscan, en rondde die ook af zonder problemen. Maar als ik nu Norton inga, staat er bij Volledige systeemscan niet voltooid. Als ik daar op klik en dan op scannen, dan krijg ik de volgende foutmelding:
Er is een fout opgetreden in het script op deze pagina.
Regel: 932
Teken: 8
Fout: Niet nader omschreven fout
Code: 0
URL: res://C:\PROGRAM%20FILES\NORTON%20ANTIVIRUS\NAVUI.DLL/navstats.htm
Wilt u doorgaan met het uitvoeren van de scripts op deze pagina?
Ik kan op Ja of op Nee klikken, maar beide heeft geen effect, behalve dat als ik nu weer op scannen klik er niets meer gebeurt. Als ik de virusscan start via de geplande taken, doet hij het wel gewoon, maar in Norton blijft hij zeggen dat het niet voltooid is. Wat kan ik daaraan doen?
Mijn programma deed de automatische virusscan, en rondde die ook af zonder problemen. Maar als ik nu Norton inga, staat er bij Volledige systeemscan niet voltooid. Als ik daar op klik en dan op scannen, dan krijg ik de volgende foutmelding:
Er is een fout opgetreden in het script op deze pagina.
Regel: 932
Teken: 8
Fout: Niet nader omschreven fout
Code: 0
URL: res://C:\PROGRAM%20FILES\NORTON%20ANTIVIRUS\NAVUI.DLL/navstats.htm
Wilt u doorgaan met het uitvoeren van de scripts op deze pagina?
Ik kan op Ja of op Nee klikken, maar beide heeft geen effect, behalve dat als ik nu weer op scannen klik er niets meer gebeurt. Als ik de virusscan start via de geplande taken, doet hij het wel gewoon, maar in Norton blijft hij zeggen dat het niet voltooid is. Wat kan ik daaraan doen?