vreemde foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Puschkin_Vibe

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2003
in mijn bijlage hieronder heb ik een print screen staan die hoop ik duidelijk genoeg is wat het is wat wazig maar weet iemand hier misschien wat het is/inhoudt want ik heb geen flauw idee

bij deze alvast bedankt

Bijlagen

Om te voorkomen dat de pc weer gaat herstarten voordat je iets hebt kunnen doen kun je uitschakelen dat hij weer gaat herstarten.

Ga naar start, uitvoeren en type daar shutdown -a (let op de spatie na shutdown)

Nu kun je rustig de tips uit buffy's link uitvoeren.

het probleem is in zoverre opgelost dat de betreffende pc niet meer opnieuw opstart dus dat is wel opgelost maar er werd door iemand gemeld dat het het sasser virus was en daar heb ik naar lopen zoeken (alles met sasser enzo in de naam) maar vond nix dus nu weet ik niet wat het dan wel zou kunnen zijn

evengoed thnx voor degen van start>uitvoeren> shutdown a/ want daardor herstartte de pc nie meer

groeten van jeroen

Maar dan kan het Sasser Virus er nog wel opzitten :)

Dus voer de instructies in de link die buffy gaf nog maar eens goed door!

Excuses voor de late reactie :o

Voor iedereen die hierop gereageerd heeft hartelijk dank.
Ook bedankt voor de oplossing/oplossingen.

Een dag of 2 terug kwam ik erachter dat het geen virus was maar dat de persoon in kwestie zelf iets fout had gedaan.
Person in kwestie heeft haar pc ooit is losgekoppelt en daarna weer aangekoppeld maar de stekker van het beeldscherm verkeerd in het slot gestoken .
Daardoor waren er een aantal pins gebogen die weer "recht" waren gemaakt met een pincet en sinds die tijd had ze die fout melding

thnx to <shutdown -a> ging die melding weg en zie ik dit probleem als opgelost

groeten van PV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan