Vreemde foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Handige Harry

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2003
Soms gebeurd het dat ik bij het rechts aanklikken van iets een foutmelding krijg, en wel de volgende:Explorer heeft een fout veroorzaakt in<onbekend>. Explorer wordt nu afgesloten. Als er zich problemen blijven voordoenstart u de computer opnieuw op".
Dit gebeurd bijvoorbeeld al als ik rechts op start klik om b.v. de verkenner te openen. Voor zover ik weet heb ik geen programma's geinstalleerd of gedeinstalleerd
Als ik dan op ok klik dan zie ik heel even een blaauw scherm en dan is alles weer bij het oude.

Gaarne uw reactie.

Het zou spyware kunnen zijn. Lees dit bericht goed door en volg de instructies op. Als je na het scannen met Spybot S&D en Ad-aware en je probleem is nog niet verholpen, kun je daar ook je Hijack-this log plaatsen. Dat moet alleen daar, want dan zullen de experts het bekijken. Dus niet in een nieuw topic of hier.

Ik denk dat je gelijk hebt. Ik had SpySweeper geinstalleerd en toen Ad-aware en Spybot verwijderd, omdat ik dacht dat SpySweeper deze twee kon vervangen , niet dus. Ik heb ze nu weer geinstalleerd en er toch noch spyware mee verwijderd. De foutmelding heb ik sindsdien niet meer teruggezien. Dus ik denk dat mijn probleem is opgelost.

mijn hartelijke dank,

Groetjes Handige Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan