vreemde foutmeldingen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

arjanneumann

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2001
Heej allemaal

Ik zit met een probleem draai nu 1 dagie met 2000 kan ik niet knippen en plakken... :S je zou denken dat zal blaster wel zijn maar heb nog niets gedownload vreemd. De virus detector van norton vind echter ook niets.. Er zal dus wel een veriand in zitten oid. De patch van microsoft krijg ik niet geinstaleerd... omdat windows installer crashed omdat hij niet aanvraagbaar is. Tijdens het postarten krijg ik tevens melding dat svchost is gecrashed. Hoe los ik dit op is dit wel alleen een worm virus?

ik heb geprobeert om bij die virusscanner te komen maar als ik op de links klik gebeurt er niks...inmiddels de html opgeslagen en vervolgens op de andere link gedrukt maarja dat werkt hellaas niet. Dus toch maar de removal gerunt die kon geen Worm vinden ik heb wel de lek er nog in zitten... dus patch gedownload.. werkt niet service pack 2 moet geinstalleerd zijn.... service pack gedownload werkt ook niet vanwege de fout met windows installer GRRrrr kan je mij een link versieren die direct naar de virusscanner verwijst?

alvast bedankt

hummz dat is een ander probleem wat ik heb ik draai geen office ik krijg de foutmelding (the windows installer service could not be accessed) ik draai niet in safe mode dat kan het probleem dus ook niet zijn die patch krijg ik dus ook niet geinstalleerd tevens betwijfel ik ook of dat er wat mee temaken heeft omdat ik geen office heb

* Edit *

ik krijg de virusscanner ook niet geinstaller den werkt oook niet online kan het zijn dat java niet optimaal is geinstallerd downloaden werkt natuurlijk niet vanwege windows installer...

Alavast bedankt

Laatst bewerkt:
Hier een andere link over Windows installer;
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;813747&Product=win2000NL

Dit gaat over Service pack 3(SP3) dat maakt niet uit, want in SP3 zit ook wat er in SP2 zit.
Tevens is er een download link voor een nieuwe Windows installer.
Lees het ff goed door.

Geplaatst door arjanneumann

ik krijg de virusscanner ook niet geinstaller den werkt oook niet online kan het zijn dat java niet optimaal is geinstallerd downloaden werkt natuurlijk niet vanwege windows installer...
Ik dacht al dat die virus scanner niet ging werken.

neee werkt ook niet wat daar staat heeeel irritant hardnekkig probleeem maar weet bijna 100% cker dat het geen virus is heb al die jaren nog geen 1 keer virus gehad en heb nog niet eens wat gedownload van het net , Ik ga maaar weer winxp er op zetten ik ben 2k helemaaal ladder zat

bedankt voor je snelle reacties crash

graag gedaan.
Ik hou het maar op Win2000 met WinXp kan ik niet lekker werken.:D

Heb je dit bij alle User Id's waar je mee aanlogt of alleen maar met eentje?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan