Vreemde geluiden

• Onderwerp starter Onderwerp starter jjw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jjw

Meubilair
Lid geworden
19 jul 2002
Hopelijk heeft iemand hetzelfde probleem aangezien ik het nog niet eerder had meegemaakt.
Als ik nu de pc opstart en wat dingen wil gaan doen dan krijg ik af en toe het geluid van een soort water druppel.
Zomaar willekeurig maar vooral als ik aplicaties open of internet explorer draai dan elke keer als hij de pagina refresht of een pagina open dan hoor ik dat geluidje weer, soms wel een paar keer achter elkaar.
Ik zou niet weten waar het vandaan komt en al helemaal niet hoe ik het weg moet halen.
Hopelijk erkent iemand dit want ik draai nu al een lange tijd met win2000 pro en had het nog nooit gehoord.
Heb niets geintaleerd en het is zomaar uit het niets gekomen.

Groetjes jarno.

en waar hoor je dat dan? uit de speakers als het geluid aanstaat? of uit de pc?

Soort waterdruppel?? Bedoel je een soort piepje uit je pc?? Bij sommige sites een paar piepjes? Dan denk ik dat het je popup blocker waarschuwingssignaal is. Kan dat kloppen?

Als dat zo is kun je het waarschuwingssignaal ook uitschakelen in je popup blocker.

Laatst bewerkt:
Ploep ploep

Meastro12 had helemaal gelijk, dat verhaal van die link was precies waar ik last van heb, ik ga nu inderdaad pestpatrol eraf halen om te zien of het daar aan legt.
Het overbekende plop virus bestaat toch niet echt neem ik aan???

Ik had daar in ieder geval nog nooit van gehoord.

Ik had er ook nog niet van gehoord. Klinkt dus echt als een waterdruppel en niet als een piepje.

Lekker, die Pestcontrol.

Scannen

Ben nu aan het scannen voor nog meer ongein, ik kom er wel langzamerhand achter dat hoeveel beveiligingen je ook op je pc zet, waterdicht wort hij nooit.
Ik heb van alles meedraaien qua virusscanners en port hackers, firewal standaard in de scanner maar nog steeds komt er af en toe wat binnen, icq is er helemaal een kei in.

Maar goed.
Hoe het afloopt horen jullie nog.

dom dom dom

Ik voel me zeer dom en gelukkig, meastro 12 had de oplossing en eigenlijk had ik hem zelf moeten bedenken maar dankjewel zeker wel meastro, het probleem is opgelost, al het water is weg en daar ben ik heel blij mee.

Iedereen bedankt voor het meedenken.

Oohja de oplossing, Pestcontrol maakt rare geluiden bij het bestrijden van de Pest.

groetjes jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan