Vreemde inbel vragen van zowel IE als FireFox

Status
Niet open voor verdere reacties.

Languh

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2007
Hey,

Sinds ik op mijn pc handmatig Vista heb geinstalleerd krijg ik bij beide internet browsers die ik gebruik (IE en FireFox) steeds tijdens het internetten de vraag of ik verbinding wil maken met een breedband verbinding. Het gekke is dat ik gewoon al een draadloze verbinding heb met ons netwerk en ik niet weet waarom deze vraag steeds aan me gesteld word!
Wanneer ik bij deze meldingen op het kruisje druk dan verdwijnt hij weer en kan ik verder internetten. Maar na korte tijd verschijnt de melding weer opnieuw.

Ik heb het al een paar maanden en begin het nu flink zat te worden. Nu weet ik dat het niet echt aan mijn pc moet liggen omdat een kennis van mij dit probleem ook heeft. Ik denk en hoop dat het aan instellingen ergens ligt en hoop dat iemand me kan vertellen hoe ik van deze meldingen af kan komen.

Als bijlage heb ik een screenshot van beide meldingen naast elkaar geplaatst.

Ik hoop echt dat iemand me hiermee kan helpen!

Alvast onwijs bedankt!

Bijlagen

• error.jpg
    error.jpg
    85,7 KB · Weergaven: 50
vraagje...
heb je je netwerkkaart (systeem, hardware, netwerkkaart re muisknop, uitschakelen, denk ik, ik heb geen vista) al uitgezet ?

hoor van je

Rob

Heb die kaart niet uit gezet voor zover ik weet.. maar kan ook niet vinden waar ik dat kan doen in vista. Kan alleen ´netwerkcentrum´ vinden en daar kan ik nergens iets vinden over mn netwerkkaart..

je zet hem hardware matig uit
kan je nergen een lijstje vinden met een overzicht van je hardware??
misschien mijn computer, rechtermuisknop eigenschappen, hardware?

Ik heb nu de "Generic Marvell Yukon 88E8056 Based Ethernet Controller" uitgeschakeld. Dit is de juiste neem ik aan?

Als dat het geval is ontzettend bedankt voor de hulp! :D

Ik heb nu de "Generic Marvell Yukon 88E8056 Based Ethernet Controller" uitgeschakeld. Dit is de juiste neem ik aan?

Als dat het geval is ontzettend bedankt voor de hulp! :D

Dat is idd de netwerkkaart waar het om gaat. Gebruik je de netwerkkaart überhaupt nog weleens?

erhm... volgends mij niet.. heb een ingebouwde pci kaart voor een wireless network receiver.. hoezo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan