vreemde internetpagina's

Status
Niet open voor verdere reacties.

mzalga

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 mei 2007
Hallo ik heb een vraagje sinds een paar dagen heb ik het volgende probleem als ik mijn internet explorer open krijg ik de volgende pagina ervoor http://livewinupdates.com/start/?aid=381 en er staat dan een melding dat mijn computer geinfecteerd is met spyware, en soms als ik op internet iets probeer te openen ik zoek namelijk nu veel over spyware komt er het volgende voor mij een tekst met rode letters "Security Center. Help protect your PC en daaronder staat ook dat ik spyware heb..
Ik heb de originele versie van spysweeper 2006 en die is helemaal up to date, maar die kan niks vinden en mijn virusscanner ook en die is tevens up to date.
Ik heb ook hitman pro erover laten lopen maar ook niks.
Is die melding die ik krijg ook spyware en hoe kom ik er vanaf?

Tja, die sites zijn bij mij bekend. Heb het kort geleden nog gehad:p, Ik had toen spyware, maar dat had niks te maken met wat die site toen zei(you're infected). onzin, ze zeggen maar wat.
Nu nauwelijks geen last meer van, maar ik had tegen die tijd zoveel verschillende dingen gedaan, dat ik niet meer weet welke de oplossing was.

Ik heb eerst gescand met Spybot S&D en Ad-Aware, toen heb ik een hijack-this logje gepost op een forum en er naar laten kijken.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan