vreemde issues pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

gamerj

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2010
Hallo misschien kunnen jullie mij helpen, ik heb wat problemen met mijn oude game pc (af en toe gebruik ik die nog om bijv lan te gamen)
maar ik wou hem laatst her installeren maar hij deed heel vreemd, eerst bleef het beeld gewoon zwart en bleef hij constant opnieuw opstarten. om de 5 seconden ofzo
Nu heb ik hem uitelkaar gehaald en opnieuw in elkaar gezet hij start gewoon op ik zie het bios logo maar hij pakt het toetsenbord niet. ook blijft hij na windows starten op een zwart scherm staan met alleen de muis zichtbaar.
verder dan dat komt hij niet meer, wat wel heel apart is is dat best vaak een stop doorslaat als ik deze pc aan het stroom leg dus het kan voor mijn gevoel ook aan de voeding liggen, maar dat het toetsenbord niet werkt kan ook aan het moederboard liggen en waarom hij niet verder komt dan windows starten weet ik niet.
hier een foto van hoe hij blijft hangen
qoj50l.jpg

verder dan dit komt hij niet meer (nadat windows starten voorbij is geweest)
iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?

mvg,

gamerj

Laatst bewerkt:
Als de stop eruit vliegt is er duidelijk wat mis met de voeding. Andere pakken dus!

indd ik heb zonet de HDD verwisseld, maar toen ik de voeding inplugte knetterde die wat en toen ik de pc aanzette was hij 1seconde aan en viel meteen uit(bij de voeding brandt ook het lampje achterop niet meer zag ik) ik zal morgen denk ik even naar de pc winkel gaan voor een andere voeding (niet te duur maar wel 1 die het aan kan) want om nu aan mn eigen pc te gaan sleutelen en uitelkaar halen en in die oude te doen en daarna weer terug te zetten neemt ook weer zoveel tijd in ik kijk morgen wel of ik een voeding voor een redelijk prijsje kan vinden en kijken hoe hij het daar mee doet. maar volgens mij heeft de voeding indd zijn beste tijd gehad.

Ik hoop dat je oude voeding een beetje een goede was, want anders kan ie wel eens meerdere onderdelen het graf in meegenomen hebben....

dat zit denk ik wel goed want het was een coolermaster 700w (al ong 5 jaar lang heb ik dat ding daarin) daarvoor zat er een 300w standaard in maar toen ik destijds een gtx275 erin deed had die ook een betere voeding nodig en nooit verder problemen mee gehad en was erg handig met lan gaming een extra pc maarja totdat op heden hij dus ineens begon te etteren dacht ik eerst mijn moederboard is eraan omdat hij steeds constant bleef herstarten na 5 seconden dus ik hem helemaal uit elkaar gehaald afgestoft voeding los, toen deed hij het weer maar bleef dus hangen in het opstart menu, toen heb ik dus de hdd vervangen maar na dat geknetter toen ik hem inplugte valt mn pc na 1 seconde als ik op de knop druk meteen uit dan hoor je de fans ff kort geluid maken en valt hij meteen uit heel vreemd, hopelijk heeft hij indd niet de hele pc aan ****** geholpen nu dat zou een beetje jammer zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan