Hallo,
Ik zit met een probleem ivm het opstarten bij windows XP Pro, maar er gaan wat dingen aan vooraf.
Het begon toen ik merkte dat mijn PC(een Packard Bell iMedia 7002 - meer info onderaan bericht) erg traag reageerde en mijn PC heropstartte. Toen bleek dat mijn PC helemaal niet meer wou opstarten op dezelfde manier als hier: Forumlink
Dit had ik niet bij die home edition van Packard Bell. Ligt dit aan m'n BOOT of aan de XP Pro, wat kan ik eraan doen, want deze lading is écht vervelend, omdat hij toch een 3 minuten duurt, wat ik niet echt normaal vind.
Nog wat info over mijn PC:
Intel Pentium 4 3.0 Ghz
1024 MB RAM DDR 400
GeForce 6800 GT 256 MB(nieuwe kaart - 2 weken gebruikt zonder problemen)
Extras van Tune Up Utilities System Info
L1 - Cache 33 KB
L2 - Cache 1.024 KB
Windows XP Pro versie 5.1.2600
BIOS: versie F8 (datum: 18/03/2004)
Verdere PC info kan ik nog bezorgen als dat nodig zou zijn. Bedankt voor elke hulp.
Devil
Ik zit met een probleem ivm het opstarten bij windows XP Pro, maar er gaan wat dingen aan vooraf.
Het begon toen ik merkte dat mijn PC(een Packard Bell iMedia 7002 - meer info onderaan bericht) erg traag reageerde en mijn PC heropstartte. Toen bleek dat mijn PC helemaal niet meer wou opstarten op dezelfde manier als hier: Forumlink
Toen had ik via F8 en dan Herstel via Destructieve mode gebruikt en zo startte automatisch het recovery programma van Packard Bell waar je dan Netwerkverbindingen, coputernaam nezo moet invoeren, waarna ik een lege desktop met veel reclame van Packard Bell op kreeg. Diezelfde dag ging alles goed tot ik in de avond m'n PC eens heropstarte omdat hij niet reageerde(het was wel een hele warme dag geweest, hij stond de hele dag aan en hij heeft de laatste 2 uur op stand-by gestaan omdat ik even weg was). Toen bleek dat hij weer helemaal niet meer wou opstarten omdat hij zeker 30 minuten op het opstartscherm stond waarbij ik niet eens m'n processor of een ventilator hard hoorde draaien(niet normaal). Ik heb dus maar m'n CD van Windows XP Pro die ik ook eens gekocht had voor aan oudere pc up te graden. Ik formateerde m'n disk met de XP Pro CD en installeerde XP Pro. Als ik dan m'n PC opstarte, was alle reclame van Packard Bell weg omdat ik alle services niet bijhad in die CD. Dat was wel goed voor mij. Maar toen ik m'n updates die dag deed en m'n PC moest heropstarten, bleek dat er telkens een vreemde en écht langdurende laadbalk kwam in de BOOT. Zelf als ik nu m'n PC afsluit zonder iets van updates of scans te doen, geeft hij die laadbalk. De laadbalk ziet er uit als allemaal i's met accenten op die geladen worden, zoiets: í í í í í í í í í í í í íALs ik mijn computer opstart (windows XP) dan gaat alles goed, krijg ik dat xp logo met dat balkje wat beweegt, daarna krijg ik een zwart scherm, en daarna voor 1 sec een blauw scherm waar de foutmelding opstaat, hierna begint de computer weer van voor af aan met opstarten. Deze foutmelding kan ik niet lezen, omdat hij na 1 sec dus weer verdwijnt, ik zag iets met 'boot, register' staan maar ik heb geen idee wat het is, iemand een idee?? ps. Veilige modus enz helpt niet.
Dit had ik niet bij die home edition van Packard Bell. Ligt dit aan m'n BOOT of aan de XP Pro, wat kan ik eraan doen, want deze lading is écht vervelend, omdat hij toch een 3 minuten duurt, wat ik niet echt normaal vind.
Nog wat info over mijn PC:
Intel Pentium 4 3.0 Ghz
1024 MB RAM DDR 400
GeForce 6800 GT 256 MB(nieuwe kaart - 2 weken gebruikt zonder problemen)
Extras van Tune Up Utilities System Info
L1 - Cache 33 KB
L2 - Cache 1.024 KB
Windows XP Pro versie 5.1.2600
BIOS: versie F8 (datum: 18/03/2004)
Verdere PC info kan ik nog bezorgen als dat nodig zou zijn. Bedankt voor elke hulp.
Devil