vreemde map gevonden, onwisbaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

smurf67

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2002
Op mijn G-schijf vind ik een mapje genaamd "c". Ik heb het er niet geplaatst, noch weet ik waar het vandaan komt. Er heeft ook niet eerder een Windows versie op deze schijf gestaan. De map is niet te wissen en de letter "c" van dit mapje heeft in tegenstelling tot de andere mappen een blauwe kleur ipv zwart.

Het lijkt erop dat de inhoud met Windows te maken heeft. Het was eerst zo'n 220MB en handmatig kan ik een aantal onderdelen wel wissen, maar dat gaat tergend langzaam. Dit terwijl ik net 2 dagen geleden een compleet schone install heb gedaan.

Weet iemand hoe dit op te lossen?

ik heb na het opdelen van de schijf met partition magic ook altijd een "c"op m,n D schijf.
ook wel eens geprobeerd te verwijderen(incl veilige modus)
lukt niet, heeft iets te maken met "system volume information",wat dat ook is :(
maar het bestandje is bij mij maar 600kb.

badankt voor de tips. Het lijkt erop dat ik geen rechten heb om die map te verwijderen. Lukt ook niet in Safe-mode. Bij Kelly Corner strand ik ook, daar heb ik geen kaas van gegeten.

nou het was ff morren (ben niet zo thuis in die DOS-schempjes) maar het is deels gelukt. De map zelf kan ik niet verwijderen en ook de 6 mapjes die erin zitten niet. Maar de rest is weg. Het scheelt al een stuk. Nu nog even puzzelen hoe ik de rest kan wegkrijgen. :thumb:

ik krijg de restant van dit mapje helaas nog steeds niet weg. Waarschijnlijk omdat ik daar nu geen rechten toe heb??

Je hebt Veilige modus(safe-mode) geprobeerd, maar heb je daar ook ingelogd als "Administrator"?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan