Vreemde mappen in favorieten

Status
Niet open voor verdere reacties.

math678

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2002
Sinds enkele weken heb ik diverse mappen in mijn favorieten staan die ik zelf niet aangemaakt heb. het betreft de volgende mappen:-music, -shopping, -sports, -travel, -auto, -business directory, etc. etc.
In deze mappen staan diverse links naar pagina's.
mappen reeds verwijderd, echter bij opnieuw opstarten PC zijn ze er ineens weer allemaal. Wie herkent het probleem en kan mij helpen.

Hallo,

Heb je soms MSN plus voor MSN 6.1 erop gezet.
Als dit het geval is moet je die eerst verwijderen via software en daarna opnieuw instaleren.
Je moet dan in het begin alleen de optie van de sponsor niet gebruiken dus aan klikken dat je dat niet doet.
Had zelf ook dat probleem en op deze manier was ik er van af.

Ik heb msn messenger 6.0 (zie ik ook bij software staan).
Heeft het hier mee te maken dan.
msn plus zegt me zo niks. Waar kan ik zien of ik deze geinstalleerd heb.
Bij configuratiescherm,software staat hij niet vermeldt

ik heb via msconfig (via uitvoeren) eens gekeken naar mijn tabblad opstarten omdat de mappen na verwijdering bij elk opstarten weer terug komen. Ik heb mijn op te starten files hier geplaatst. Ziet iemand hier iets aan (welke files ik kan uitvinken, waar het aan kan liggen???).

Verwijder je MSN plus via Configuratiescherm > Software > Vervolgens installeer je MSN Plus handmatig. Start het installatieprogramma en kies voor handmatig installeren en klik op volgende. In het volgende venster vink je de optie: "installeer sponsors" uit. Daarna installeert het programma alleen MSN Plus zonder Spyware en irritante progjes zoals die extra Explorer-balk.

Volg dan na dit alles de link van Wim1960, mogelijk heb je nog last van het één en ander.

Beste Gezina,

In software heb ik alleen mSN 6.0 stan geen Msn plus.
MSN 6.0 verwijderen en opnieuw HANDMATIG installeren ?

Laat dan maar zitten, schijnt alleen in 6 plus voor te komen, heb zelf geen MSN dus....volg dan vooral de link van Wim1960! :)

nog iemand een tip. Spyware vind niks. iemand ooit hetzelfde probleem gehad

Toch even een hijackthis.log plaatsen in de link van Wim1960.

Heb je wel gescand met Ad-Aware en\of Spybot en eerst de laatste updates binnen gehaald ?

Opgelost met nieuwste versie van spybot search & destroy. ik had versie 1.1 nog gedraaid. versie 1.2 vindt spyware wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan