Vreemde melding bij opstart Win32Bridge.server.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
3.417
Hallo, als ik opstart krijg ik steeds de volgende melding.
Wat te doen?Knipsel.PNG
 
de fout herstellen.
 
Hallo, bedankt voor de reacties, maar ik kan er niets mee. Mijn Engels is niet zo goed dat ik er iets van snap.
Kan je me het uitleggen om verder te gaan?
Alvast bedankt.
Groet,
Martin
 
We leven in 2023! Met Google Vertaling kun je hele pagina's naar het Nederlands vertalen.

Zou niets gaan downloaden van deze pagina.

Google Vertaling.
Zet gewoon het hele website-adres links in het vak en kies rechts Nederlands. Dan kun je rechts op de link klikken en deze opent dan in het Nederlands.
 
Laatst bewerkt:
We leven in 2023! Met Google Vertaling kun je hele pagina's naar het Nederlands vertalen.
Werkt alleen als de schrijven van de Engelstalige uitleg zich heeft gehouden aan een goede schrijfwijze, dus hoofd/kleine letters, punten/komma's, enzovoort.

Als de schrijver slordig is met hoofdletters dan wordt dit
In program files, open folder apps.
vertaald in
Open map apps in programmabestanden.

en dat snapt niemand na de vertaling :(
 
Ik probeer TS te helpen.
Mijn Engels is niet zo goed dat ik er iets van snap.
Lees gewoon wat Engelse teksten en natuurlijk in het begin zal het lastig zijn en begrijp je lang niet alles maar geleidelijk ga je meer begrijpen. Veel computerterminologie is in het Engels. Google Vertaling is een hulpmiddel.
In de Engelstalige artikelen staan ook vaak screenshots. Dat begon lang geleden.
 
Laatst bewerkt:
Oké Martin. Het is vrij summier wat je verteld, de vraag snappen we met het zien van je afbeelding.

Mijn tegenvragen zijn:
1. wat deed je het laatst op je computer? (is het wel een desktop?)
2. Is er een update geweest of iets dergelijks?
3. Wat heb je zelf geprobeerd te doen?
 
Volgens mijn pc is kan de link/site uit post 9 schadelijk zijn. Maar goed. Ik begrijp het hele gedoe niet, want ik heb een juiste link/artikel gegeven in post 5, volledig in de Nederlandse taal, maar als je er niets mee doet, dan houdt het op. Cortana en sfc /scannow zijn een fluitje van een cent.

13. Systeembestanden repareren
Beschadigde en ontbrekende Windows systeembestanden kunnen problemen veroorzaken.
Typ cmd in zoekvak > rechts > Als administrator uitvoeren > Typ sfc /scannow achter de prompt. Wacht geduldig tot dit proces is voltooid.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mijn pc is kan de link/site uit post 9 schadelijk zijn.
Volgens mijn pc niet.
Er staat hoe de TS de fout kan herstellen. Of het werkt weet ik niet en het is natuurlijk altijd op eigen risico.

Maar ik wil eigenlijk de OORZAAK weten, vandaar mijn vragen.
 
Onderstaande staat in het artikel:
Wat veroorzaakt het Win32bridge-serverprobleem?

Als u deze fout bent tegengekomen, moet u zich afvragen: "Waarom krijg ik steeds de windowserver32bridge-fout?" Verschillende Windows-gebruikers meldden dat de melding 'Win32Bridge.Server.exe Onjuiste functie' verschijnt wanneer ze het systeem opstarten, vooral na een Windows-update.

De meest voorkomende boosdoener die deze fout veroorzaakt, is een corrupte Cortana-toepassing of Windows OS-installatie. In sommige gevallen deed de fout zich voor toen een gebruiker een hulpprogramma zoals Glary of iTunes-app installeerde.
 
Als antwooord op Femke:
Het is eenm laptop.
's Morgens opgestart en kreeg het bericht dat er een updare was geweest.
Naar systeemhersgtel gegaan , maar het bericht bleef en blijft.
Ik ben niet zo technisch. Als ik het bericht gewoon wegklik is er verder niets aan de hand, maar ik wil dat bericht niet meer zien.
 
Ga naar instellingen ⇨ apps ⇨ scroll naar Cortana ⇨klik geavanceerd ⇨ Dan met Windows opstarten uitzetten ⇨ pc rebooten en het zou opgelost moeten zijn!
 
Hallo,
Het is gelukt. Dank aan Dorado.
 
Goed lezen is blijkbaar toch erg moeilijk.:evil:

Ik zou zeggen, dank aan iedereen die meedenkt en meehelpt om vragen en problemen op te lossen, immers die doen er ook moeite voor en steken er tijd in.:thumb:
 
Senso, je hebt helemaal gelijk. Dank aan iedereen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan