• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

vreemde melding in cellen bij vert.zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

postit67

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2015
hoi,

ik heb spontaan vreemde melding in mijn excel sheet met vert.zoeken.

soort foutmelding en ik snap niet waarom deze melding word gegeven ik heb het al eerder zo gedaan/gemaakt en dit heb ik nog niet gehad.
offf ik vergeet iets dat is ook een hele goede mogelijkheid.:d
het gaat om het #N/B wat word weergegeven in de cellen.

hartelijk dank alvast.Bekijk bijlage voorbeeld.xlsx

grt.

Je voorbeeld document is niet in orde.
Die melding betekent trouwens dat het gezochte item niet werd gevonden.

Vreemd. Ik kan dat document, alsook een document van een andere poster niet openen. Ik krijg de melding dat het bestand geen Excel document zou zijn. Ook kan ik geen plaatje van de melding plaatsen, terwijl het een normaal JPG bestand is. Ik krijg dan de melding dat het geen geldig afbeeldingsbestand is.

Laatst bewerkt:
zelfde probleem bij mij kan op beide posten de bijlagen niet openen.
@ Edmoor
heb je de moderator verwittigd?

Ja, heb ik inmiddels gedaan.

Laten we het hopen. Bedankt dat je even hebt gemeld tegen hetzelfde probleem aan te lopen. Ik begon al te twijfelen ;)

snap er ook niet zoveel van, op de pc opent het wel vanuit het forum niet,,, rara:confused:

ik ga even uurtje frustratie eruit fietsen.

grt.

We komen erop terug als het probleem is opgelost.

top,, en rustig aan, het is te mooi weer om je druk te maken en binnen te zitten.

:cool:

Zal dan ook maar even gaan wandelen hier in Hlohovec (Slovakije)

Wel jammer dat het niet voor vakantie is dat ik hier ben maar om mijn job weg te geven:confused:

Het is niet altijd feest helaas. Geniet ervan zolang het nog kan :)

Dat doe ik zeker nu ik kan leven op de kosten van de firma:d

Komt me bekend voor. Maar ik ben blij dat gereis tegenwoordig aan anderen te kunnen laten ;)

Plongske, je job weggeven?
Krijgt er wel een mooie voor terug?

ps hij doet het nog steeds niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan