vreemde melding

• Onderwerp starter Onderwerp starter teco
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

teco

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2004
Ik heb een online-rekening bij Robeco en telkens als ik uitlog, krijg ik de melding:

u wordt omgeleid langs een verbinding, die niet veilig is, wilt u doorgaan?

Mijn vraag: Heeft zich iets vreemds in mijn computer genesteld ?
Als ik zeg, dat ik niet wil doorgaan, blijf ik dus ingelogd en kan ik er niet uit.

Bedankt voor het meedenken.

nu is bij mij allees in het negels maar dit lijkt me een standaard ms melding die je krijgt als je van een beveiligde pagina naar een onbeveiligde pagina gaat
er is dus dan niks aan de hand.

Bedankt voor je reaktie.

Nog een klein ding: als ik uitlog van de Postbank of de DSB-bank, krijg ik die melding niet.

Is daar een reden voor?

Dit heeft allemaal te maken met encryptie van webpagina's en de manier van beveiligen
Ik heb me er alleen voor mn mcp examens even in verdiept maar niet alles is blijven hagen :(
Maar ga er maar van uit dat het de manier van beveiligen is en hoe men dit afsluit.
Het belangrijkste is:
Dat je in je browser instellingen de volgende vinkjes heb aanstaan:
(gaan naar eigenschappen - internetopties - geavenceerd en dan beveiliging dit kan verschillen ik vertaal het uit mijn engelse settings)
hier kan je dus het beste een vinkje zetten bij controlle van certificaten en het niet opslaan van de pagina als deze beveiligd is
die certificaten is het slotje wat je onder aan je browser ziet als deze niet goed is wordt hij door je browser afgekeurd en kom je er niet op ivm met je eigen veiligheid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan