Vreemde melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcgobbo

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2012
Hallo,

Ik startte net mijn computer op en ik zie deze melding voor dat ik het bureaublad te zien krijg.
Weet iemand wat dit betekend?

dinet.png

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen,
alvast bedankt

Denk eerder dat je vraag in een andere sectie thuis hoort.
Welke windows versie gaat het om?

Zie ook vele berichten omtrent malware als ik zoek op die dll

Scan je pc daar eens op voor alle zekerheid.

When this occurs:
Error when installing the BR Access system software:
C:\Windows\system32\ewadueff.dll
Unable to register the DLL/OCX: RegSvr32 failed with exit code 0x3.
Also unable to register ewaud.dll

Choose ‘IGNORE’ during installation, this will disable the equalizer. This error occurs when DEP is set to ON in the hardware/software of the PC. DEP stands for Data Execution Prevention

http://vidicode.dootall.com/nl/voic...l-ocx-regsvr32-failed-with-exit-code-0x3.html

We zijn een Nederlands forum, dus de taal die we gebruiken is ook Nederlands. Geef dan gewoon de link met een Nederlandse beschrijving, wat men daar kan vinden. Erbij vermelden dat de link Engels is.

formules in excel worden ook aangegeven in het Engels denk ik.
groetjes Daniel

Inderdaad, maar niet de lap tekst eromheen.;)

Ik heb het idee dat je Proxifier hebt geïnstalleerd? Indien ja én gewenst, dan herinstalleren. Indien nee of ongewenst, dan z.s.m. proberen van je systeem te verwijderen.

Tijs.

gelukt

Ik heb het idee dat je Proxifier hebt geïnstalleerd? Indien ja én gewenst, dan herinstalleren. Indien nee of ongewenst, dan z.s.m. proberen van je systeem te verwijderen.

Tijs.

ok bedankt! Ik heb inderdaad Proxifier op mijn computer staan. Ik kreeg deze melding omdat er iets fout was. Het is gelukkig weer goed gekomen door het opnieuw te installeren.
Beankt! Hierbij is deze vraag beantwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan