Vreemde melding

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo,
Ik had een proefversie van Office 2010 geinstalleerd, maar toen er weer afgehaald en Office 2007 weer geinstalleerd.
Nu krijg ik, als ik OUTLOOK opstart steeds een schermpje en ik weet niet hoe verder te doen.
Kan iemand mij (eenvoudig) uitleggen wat te doen?
Zie bijlage.
Groet,
Martin

Bijlagen

• Knipsel.PNG
    Knipsel.PNG
    20,7 KB · Weergaven: 45
Het antwoord op je vraag staat in je schermafdruk. Als de melding blijft kun je via datzelfde scherm eventueel bestaande Outlook profielen verwijderen.

Kan je me aangeven hoe en waar ik dat moet doen?
In het conf.scherm zie ik nergens POST staan.
Ik ben nogal een leek op dit gebied, dus als je me wilt helpen , vertel dan even hoe ik dat moet doen?
Alvast bedankt.
Groet,
Martin

Als je in Configuratischerm de weergave op "Kleine pictogrammen" zet dan moet je 'm wél kunnen zien (bijv. als "e-Mail (32-bit)" of "Mail (32-bit)" of "Post" etc.)

Alternatief zoek je op je pc naar MLCFG32.CPL , start die en je krijgt hetzelfde.

Tijs.

Hallo Tijs,
Bij profile zie ik staan: OUTLOOK
Wat moet ik verder doen?

De melding uit je startposting is duidelijk: Als je problemen ondervindt met het Outlook profiel (in jouw geval heet die OUTLOOK), dan moet je een nieuw Outlookprofiel maken, incl. het instellen van mailaccounts etc.

Dus als er na het klikken op OK in het schermpje wat je in je startposting liet zien tóch gewoon Outlook kon gebruiken hoef je niets te doen. Wil je die melding (toch) weg, dan moet je een nieuw Outlookprofiel maken en die instellen als standaard profiel.

Tijs.

Tijs, bedankt.Alles is weer opgelost.
Groet,
Martin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan