Vreemde piep, en kernel_stack_inpage_error

Status
Niet open voor verdere reacties.

collin de visse

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2008
Hallo,

Als ik de pc boot, krijg ik na een paar minuten een hoge piep gevolgd door een tik. Na een klein poosje komt er een blauw scherm met : kernel_stack_inpage_error
Onderaan de pagina staat deze code:

0x000000F4 (0x00000003, 0x82DBE438, 0x82DBE62C, 0x8060566E)

De pc is heel erg traag (voor zolang de foutcode nog niet verschijnt)
Kan iemand mij helpen?

groeten

Collin de Visser

vaak verwijzen die errors naar iets in hardware dat niet stabiel genoeg is om fatsoenlijk hun werk te kunnen doen.

Een paar dingen die je zou kunnen controleren zijn:
Je kabels in je kast, o.a. van Hdd.
de stroompjes, je 12 volt en 5 voltjes.

Eventueel scannen op malware met bv malwarebytes.

Heb je onlangs nieuwe apparaten erin gezet?

Nee, er staat niets bij met .sys

Ik heb hem nu nog een keer opgestart, maar nu staat er geen kernel_stack_inpage_error meer bij....

Ik heb ook geen nieuwe apparaten erin gezet...

ga eens naar deze computer, rechtermuisknop, beheren (heb je xp??) dan krijg je een venster, zoek eens logboek --> system en kijk of je errors ondekt, en kijk of de tijd overeenkomt. Misschien staat daar iets bij?

Dat zal niet gaan omdat de pc zodanig traag is dat je er niet op tijd bijkomt want er komt al heel snel het blauwe scherm met de foutcode

Oververhittingsprobleem misschien?

Staat de pc in een geventileerde ruimte, of in een hok waar het heel erg warm en stoffig wordt? Draait de ventilator aan de achterkant nog, of zit hij helemaal dicht gestoft? En als je de kast open maakt nadat je een blauw scherm krijgt en voelt bij de processor, is die dan gloeiend heet?

Apparaten schakelen zichzelf uit als ze oververhit raken; meestal als de machine iedere keer na X tijd, wat je ook doet, ermee ophoudt, wordt hij te warm.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan