vreemde regelafbreking bij downloaden van krantentekst

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanMarie

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2004
Bij het downloaden van een krantenkolom in Word (2007) wil ik geen korte kolom regeltjes maar de hele A-4 regel afgebeeld krijgen. In de 'Alles weergeven' modus wordt dan een soort enterteken (zie prentje) getoond dat ik verder nergens kan vinden, maar dat ik in het hele artikel zou willen vervangen door een 'spatie-delete'. Hoe moet dat ook al weer. Ik heb het lang geleden al eens kunnen oplossen, maar ben het vergeten.

Bij voorbaat dank.

Bijlagen

• Knipsel.PNG
    Knipsel.PNG
    19,9 KB · Weergaven: 54
In de 'Alles weergeven' modus wordt dan een soort enterteken (zie prentje) getoond dat ik verder nergens kan vinden, maar dat ik in het hele artikel zou willen vervangen door een 'spatie-delete'.
Nou heb ik geen idee wat een 'spatie-delete' is, maar met het eerste deel van de zin kan ik je wel helpen: dat is geen paragraaf einde, zoals je 'm waarschijnlijk wel kent als je op <Enter> drukt, maar een Regeleinde. En die krijg je als je op <Shift>+<Enter> drukt. En die kun je uiteraard prima vervangen door een spatie. Of een 'spatie-delete' :). Het teken om te vervangen is dan ^l (kleine L) en dat kun je uiteraard ook in het Vervangen venster kiezen uit de lijst <Speciaal>: daar heet-ie "Handmatige regeleinde".

Mag je de vraag nog op <Opgelost> zetten :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan