Vreemde sitiatie met "onzichtbare" bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

luvene

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2015
Berichten
89
Dag allemaal,

Ik hoop dat ik het kan uitleggen..... het is erg verwarrend. Ik ben geen leek op computergebied en zoek eerst zelf veel uit, tot in den treuren, daarna ga ik pas vragen stellen. De bestanden binnen de map "Favorieten 3" zijn in bepaalde gevallen niet zichtbaar, soms wel. Heb veel geprobeerd, renamen van de mappen, geprobeerd met DISM.exe in Powershell eventueel iets op te kunnen lossen als ook via SFC /scannow. En nee, de bestanden zijn niet verborgen. Het schijnt gebeurd te zijn, althans, dat heb ik ergens gelezen, wanner je een USB stick of ander extern apparaat uit je PC trekt zonder netjes af te melden. Nou kan dat niet wanneer ik een tablet of smartphone verbind met W10, dus......

Anyway, ik voeg wat screenshots toe.

1. Je kunt zien in bestandsbeheer van mijn Samsung A50 dat bij Favorieten 3 er 0 items zijn. Dat is niet zo want in deze map zitten een aantal .FLAC bestanden. Maar waarom zie ik ze niet.
2. Ik werk met PI Music Player, geweldig fijne music player. In de mappenstructuur zie ik geen Favorieten 3........ het word nog gekker......
3. En dan... Ik kan gewoon in PI Music Player de muzieknummers zien en afspelen.
4. Ook in VLC kan ik de muziek afspelen en zie ik de losse muzieknummers.
5. In Windows 10 verkenner waar ik alles in de back-up heb zie ik wel de map maar deze is verder leeg, zie eigenschappen.

Het wordt nog gekker want wanneer ik MP3 tag open dan zie ik weliswaar geen map "Favorieten 3" maar wel een map genaamd "Jilles Favorieten 3". Mijn voornaam erbij. Tuurlijk, dat klopt dan niet maar waar zit nou de fout??? Heb ook geprobeerd de namen van de mappen te renamen maardat biedt ook geen soelaas.

Op zich is het allemaal niet zo'n ramp, ik kan de muziek gewoon spelen op mijn Samsung maar NIET binnen W10....ik wil deze problemen graag opgelost hebben, zowel op Android als op Windows.