Vreemde spatie in KOP 1 tekst bij het afdrukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

rb1969

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2010
Hallo,

Ik heb een probleem met een word document.
Ik heb een soort van standaard offerte gemaakt in word m.b.v. een inhoudsopgave.

Nu is het probleem dat als ik het document afdruk er vreemde spatie in de tekst komt te staan bij KOP 1 teksten 10 t/m 14.
Wat ik ook probeer ik krijg het er niet uit, KOP 1 teksten van 1 t/m 9 worden wel goed afgedrukt zonder een vreemde spatie er in.

De inhoudsopgave wordt ook goed afgedrukt, bij afdrukvoorbeeld ziet ook alles er goed uit.
In bijlage heb ik het bestand ingevoegd en een pdf van hoe het er geprint uit ziet.
Daar zie je in het pdf bestand dat er een spontane spatie verschijnt bij 10 Validatie / Classificatie

Iemand een idee wat dit kan zijn?

M.vr.gr. Ruud

Bijlagen

Als ik er een PDF van maak is er niks aan de hand. Met welk pakket maak je de PDF?

Die pdf is alleen om te laten zien wat er gebeurd als ik hem afdruk op de printer.
Die spatie erin gebeurd alleen bij het afdrukken op de printer, dus ik heb die pagina afgedrukt en gescand om te kunnen uploaden om te laten zien wat er gebeurd.

Dat is dan iets anders als je eerst zei:
De inhoudsopgave wordt ook goed afgedrukt, bij afdrukvoorbeeld ziet ook alles er goed uit.
Heb je het probleem ook als je op een andere printer afdrukt?

Heb je het lettertype van Kop 1 en/of de inhoudsopgave al eens veranderd? En zo ja, met welk gevolg?

En heb je het woord Validatie al eens vervangen door een ander woord? En wat gebeurt er dan? En omgekeerd: als je Validatie in een andere koptekst zet?

Ook dat heeft allemaal geen enkel effect.
ik vind het nog steeds erg raadselachtig.

Bedoel je dat een ander woord dezelfde rare spatieëring heeft? Of dat het woord op een andere plek ook de afwijking vertoont?

Wat voor tekst/woord je er ook in zet....hij blijft een spatie ergens in het woord zetten.

Ik kan het probleem niet reproduceren; het docje heb ik op een paar verschillende printers afgedrukt, en nergens een probleem...
Ik zou het in een printerdriver zoeken, en niet in Word. Misschien moet je daar een upgrade overheen jassen.

Ik zal het eens thuis printen en kijken wat er dan gebeurd.
Thanks voor de feedback :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan