Vreemde start van Windows Media Player

• Onderwerp starter Onderwerp starter kokw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kokw

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2008
Kan iemand mij helpen met een probleem dat mijn versie van Windows Media Player 11sinds kort vertoont.
Als ik een avi file start, zie ik dat W.M.P. met een flits zéér kort op het scherm verschijnt en gelijk weer verdwijnt. Het verschijnt ook niet op de taakbalk, maar als ik de snelkoppeling op het bureaublad aanklik, opent W.M.P. wel en loopt de clip al wel.
Mijn pc is een Fujitsu Siemens Scaleo, XP sp2 AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core, NVIDIA Geforce 6600, RAM 2 GB.
Het valt mij op dat Windows Media Player ook niet meer vermeld is in de lijst
Start>>>>Alle bestanden, waar het vroeger wel vermeld werd. De-installeren en een nieuwe download bracht ook geen verbetering in dit probleem waar ik als video bewerker graag van af zou willen.
Op voorhand bedankt voor een oplossing,
m.vr.gr. W.Kok

wmp

Er zijn een aantal dingen die je kunt doen bv.
WMP terug spoelen naar een eerdere versie. Je kan het dan zo laten of als je wilt wpm 11 dan herinstalleren.
ltrs...

Er zijn een aantal dingen die je kunt doen bv.
WMP terug spoelen naar een eerdere versie. Je kan het dan zo laten of als je wilt wpm 11 dan herinstalleren.
ltrs...
Merci voor jouw reactie, maar ik was ook al teruggegaan naar de versie 10, wat helaas niet werkte.
Maar..........ik geef graag door, als mijn leergeld "free of charge" voor iedereen met een vergelijkbaar probleem in software die meerdere fomats aan kan, om het ook eens met zo'n ander format te testen. Wat ik bedoel heb ik 10 minuten geleden ervaren. Ik trachtte n.l. steeds om avi bestanden te openen, als video-hobbyist ben je daarop natuurlijk gefocust. Maar W.M.P. kan b.v. ook het format wmv aan en daarmee lukte het wel. Toen ik daarna de eerste de beste avi file pakte werkte het ook weer!!! Waarom????? dat zal wel een vraag blijven, maar mijn W.M.P. 11 werkt weer betrouwbaar.
Dank en groet,
W.Kok

wmp

OK. zo zie je maar weer de een helpt de ander.
mooi man!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan