Vreemde tabbladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

azieza

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2004
Lieve mensen,:eek:

Ik heb denk ik een probleem. Al enige weken verschijnen er tig tabbladen op mijn pc in de internetbrowser genaamd Brontok.a, super irritant als je werkt op de pc!!

Nu had ik voorheen vista op mn PC maar een kennis heeft Windows 7 erop geinstalleerd. Hiermee zijn ook al mijn virusscanners verdwenen. Nu probeer ik er één te downloaden, maar zodra hij begint te downloaden, sluit de pc af en start hij opnieuw.

Is er iemand die weet wat het probleem is en wat ik hieraan kan doen?
Alvast heeeel erg bedankt! :cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
Op een andere machine downloaden, dan de probleemachine opstarten in de veilige modus, dan de tool overzetten en installeren en daarna scannen.

Ik kan nu niks downloaden....ik heb geen andere pc hier dus moet dan even op zoek morgen naar een pc in de hoop dat het lukt. Maar alvast bedankt?!

Kun je je pc opstarten in veilige modus met netwerkmogelijkheden...? Misschien van daaruit downloaden.

Ja dat heb ik geprobeerd voordat ik dit bericht plaatste, maar tevergeefs! Dit is echt irritant! Als er nog andere ideeen zijn hoor ik ze graag, ben vooorlopig nog wel wakker! :)

Hoi,
kan ik je vraag niet beter verplaatsen naar de virus/spyware sectie?
Geef ook ff aan welke browser dat je hebt.

Ik heb geen idee waar deze vraag het best geplaats kan worden, maar alles wat helpt vind ik oke!

Hmmm. Ik denk dat je het beste 1 ding kunt doen: zelf een nieuwe schone installatie er op zetten en alles opnieuw doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan