Vreemde tekens ipv emailadres

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lia
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lia

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2001
Hoi allemaal,
Ik stel een vraag voor mijn zus. Ze heeft OE ik weet niet welke versie maar het is zeker geen recente.
De mails die wij van haar krijgen laten niet haar naam of emailadres zien, maar elke keer zien we weer gekke tekens. Ze zijn bijna nooit hetzelfde. Het is bijvoorbeeld ?I of ò4 ofzoiets.
Misschien heeft het niets met OE te maken maar ze komt er niet goed vanaf. Hebben jullie een idee??
Alvast bedankt,
Gr.Lia

Ik heb aangenomen dat ze wel naar virussen heeft gekeken maar ik ga nog even vragen. Spyware heeft ze waarschijnlijk niet gechecked. Denk je dat daar de oorzaak zou kunnen liggen?
Gr Lia

Met virussen en spyware weet je het nooit. Het zou ook aan een raar lettertype kunnen liggen.

Een leuk idee van die lettertypen. Maar dan zou er niet elke keer weet iets anders staan lijkt me.
Bovendien moeten er dan meer tekens staan denk ik ook. Nu staan er soms maar 2 tekens als afzender.
Zijn er nog meer ideeen waar het aan zou kunnen liggen? Als ik kijk naar eigenschappen, en bron van het bericht, staat er gewoon wel haar emailadres.
Alvast bedankt weer...
gr. Lia

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan