vreemde tekens ..

Status
Niet open voor verdere reacties.

attevandalen

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2007
ik heb een probleem met outlook mijn tante had me een bericht toegestuurt via hotmail. En toen heb ik per ongeluk het antwoord ook in hotmail geschreven terwijl ik dat eigenlijk in outlook had willen doen. Dus toen startte ik outlook op en heb het bericht uit hotmail gekopieerd en geplakt naar outlook. De eerste keren lukte dit niet en dus probeerde ik het nog een keer en toen ik begon te typen kwam het bericht er in een keer iets van 5x in omdat ik het 5 x had geplakt. Toen kwam in een keer een paar vreemde tekens in het bericht elke keer als ik op enter drukte kwam er een teken bij en als ik op spatie druk dan krijg ik in plaats van een spatie een punt. Weet iemand waar dit aan ligt. Ik heb eerst geprobeerd de tekst naar een kladblok te kopieren om zo te proberen het bericht in outlook te krijgen omdat het de eerste keren niet lukte. kan iemand me hiermee helpen

Met vriendelijke groet Atte van dalen[/B] PS mijn lettertype en lettergrote veranderden ook na het plakken

Laatst bewerkt:
een voorbeeld

Alle cijfers en letters doen het wel gewoon zoals jullie zien

ik heb het even geprobeerd te kopieren maar als ik het op het internet doe dan krijg ik wel weer gewone spaties en enter

met spaties krijg ik dus puntjes en met enter krijg ik een ¶

Laatst bewerkt:
Het lijkt erop dat in outlook word als email editor aanstaat.
In word kun je dit weer met een klik op de aangegeven knop uitzetten (zie bijlage)

Bijlagen

• enter.jpg
    enter.jpg
    15,1 KB · Weergaven: 142
Ik heb hetzelfde probleem, maar ik krijg het niet meer goed. Ik heb in word op dat tekentje geklikt, maar dan kan ik het in word veranderen, maar dat tekentje kan ik niet vinden in outlook. Wie kan mij helpen?

Ik heb hetzelfde probleem, maar ik krijg het niet meer goed. Ik heb in word op dat tekentje geklikt, maar dan kan ik het in word veranderen, maar dat tekentje kan ik niet vinden in outlook. Wie kan mij helpen?

Het is me al gelukt!

Het lijkt erop dat in outlook word als email editor aanstaat.
In word kun je dit weer met een klik op de aangegeven knop uitzetten (zie bijlage)

Ik heb door jouw reactie en uitleg het "probleem" op kunnen lossen.
Thnx!
Grtz,

Marc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan