• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vreemde uitkomsten validatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

estate

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2008
Ik heb een heel raar probleempje met een validatie

een keuze voor kortingen geeft de gekste uitkomsten terwijl er toch heel andere waarden in het tabelletje staan.

als ik 3% invul en dan het woord tien in de eerste kolom zet word het 10%, zet ik er bijv acht in of een ander woord krijg ik een fout, maar met een getal werkt het prima.

Vreemd is dat het alleen op de eerste 2 regels goed gaat en op regel 3,4,5 loopt het fout.

Eenzelfde validatie met een BTW selectie in hetzelfde formulier gaat wel gewoon goed.

Wie wil me helpen ?

Bijlagen

Geen idee wat het was maar het stopte net zo plotseling als het kwam, vreemd spul hoor dat windows :)

Vergeet bovenstaande aanvulling van mij maar, werk niet goed, wie kan eens een blik werpen op het blad, er zit overigens wel een foutje in, regelnummer i 1 regel te kort, moet zijn van 22 tot 26 en geen 25, maar dat veranderd niet veel aan het probleem.

Laatst bewerkt:
Formule wijzigen in
Code:
=VERT.ZOEKEN(F$14;Blad1!A$10:B$14;2;ONWAAR)

Mvg

Piet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan