• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vreemde versmalling van enkele rijen

Status
Niet open voor verdere reacties.

stiefemb

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2010
Hallo allemaal,

Zo nu en dan ervaar ik bij bepaalde excel files een vreemde versmalling van enkele rijen.
Zoals ik al zei, ervaar ik dit niet bij elk bestand.
Deze rijen versmallen wanneer ik een keer gescrold heb.
Een bijgevoegde foto zal veel duidelijk maken.
Groeten
STeven
Scrollen_Excel.png

AutoScroll? Auto Scroll-instelling Langzaam - Snel? Eigenschappen van Muis nakijken.

Is het wel een probleem? Correctie volgt toch vaak.

The best you can do is decrease the amount of rows you jump per scroll wheel click.
Dat is de instelling van het bladerwieltje. Staat bij mij op 3.

Foto's maken niets duidelijk.
Waarom niet? Ik denk dat iedereen het wel eens een keer heeft meegemaakt en dit gebeurd wel vaker, ook wel in Word. Even verder scrollen of sluiten en opnieuw openen en er volgt vanzelf een correctie.

@Senso, heb je de foto bekeken en lijkt het jouw een normale afbeelding van een Excel-werkblad? Mij iig niet.

Lijkt mij een videokaart probleem...

@VenA
Ja. Daar heb je volkomen gelijk in. Mijn fout. Sorry. Ik had dat ook wel gezien, ik dacht dat het een soort 'liniaal' was. Normaal wil ik best gaan prutsen om iets om te lossen, maar bij mij in Excel zal dat niet gaan gebeuren omdat ik veel te bang ben dat mijn andere bestanden van Excel ook worden 'aangetast'.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan