pepernoot
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 mei 2009
ik zat gisteren gewoon te computeren(niet op internet) en toen opende er opeens een venster(internet) die zei dat er virussen op mijn computer staan. De website was *KNIP* (ik raad jullie aan om deze site niet te bezoeken). De site zag er precies zo uit als een standaard XP verkenner schermpje. Ik acht gelijk wat is dit nu snel weg ermee en gelijk nadat ik op het kruisje had geklikt blue screen!!!! gelukkig kon ik hem wel opstarten maar wat ik ook deed er kwam een melding "dit programma reageert niet" dan "windows zoekt naar een oplossing" dan"programma wordt opnieuw opgestart en het begon weer opnieuw "dit programma reageert niet......(enz) het is me uiteindelijk gelukt om mijn virus-scan-programma(panda AV pro) op te starten en heb de hele computer gescand! en JAWEL 2 VIRUSSEN EN 19 TROJAANSE PAARDEN!! en toen ie klaar was met scannen opende er een website (je raad het al *KNIP* en nog een paar van dat soort websites en het hele verhaaltje begint weer bij het begin)
NAdat ik hen nog een keer gescand heb doen zommige het weer maar IE en windows verkenner doen het nog steeds niet goed!!
er openen ook nog steeds vreemde websites!
WAT MOET IK DOEN???
NAdat ik hen nog een keer gescand heb doen zommige het weer maar IE en windows verkenner doen het nog steeds niet goed!!
er openen ook nog steeds vreemde websites!
WAT MOET IK DOEN???
Laatst bewerkt door een moderator: