Vreemde weergave Win XP na installatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.

LinkSan

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2007
Ik heb Windows XP net geinstalleerd (op een andere computer), maar wanneer ik het inlogscherm krijg zie ik een heel vreemde weergave.

xppg0.png

Ik kreeg bij het installeren van Windows ook niet de vraag om een account aan te maken, ik hoefde alleen een admin wachtwoord op te geven.
Ik heb het nog een keer geprobeerd om te installeren maar ik hou hetzelfde probleem.
Ik dacht eerst dat het misschien aan de videokaart lag omdat daar toch al over geklaagd werd, maar voordat ik het opnieuw installeerde heb ik nog een paar belangrijke bestanden op mn usb gezet, en toen zag alles er normaal uit, alleen was de copmuter langzaam.

Heeft iemand enig idee wat ik moet doen?
Alvast bedankt.

Het ligt zo te zien inderdaad aan de videokaart.
Heb je wel de driver geïnstalleerd?
Ook lijkt het alsof de computer in veilige modus o.i.d. is opgestart.
Ik zou als ik jou was eerst kijken of het helpt als je de drivers opnieuw installeert!:thumb:

Even Check , Check

Bureaublad / rechtermuisklik / eigenschappen.
Op hoeveel kleuren staat bij instellingen de kleurkwaliteit.
Verander dit naar 32bit

Ik heb hetzelfde meerdere malen gehad. Moest ik de drivervan de videokaart opnieuw installeren en klaar was het.
Succes

Groetjes
Notaris

Ik heb hetzelfde meerdere malen gehad. Moest ik de drivervan de videokaart opnieuw installeren en klaar was het.
Succes

Groetjes
Notaris

Inderdaad, ik heb de driver geinstalleerd en alles ziet er nu normaal uit, dus opgelost. :)
Bedankt.

Zou je als de vraag opgelost is, de status van het topic willen veranderen in opgelost?:thumb:

Dat melden is de taak van de moderator... dus gaarne overlaten aan hem/haar ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan