Vreemde weergave

Status
Niet open voor verdere reacties.

Neotheo

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2005
Iedere pagina die ik open ziet er vreemd uit in explorer 5 (Windows SP2). De lettertypes kloppen niet, achtergronden worden niet weergegeven, knoppen worden weggelaten. Ik heb alle instellingen via extra => internet-opties aan- en weer afgevinkt, maar niets helpt. De achtergrond op iedere site is wit, tekst past niet in vakken? Ik snap er niets van, weet iemand waar dit aan kan liggen? Ik heb bijgaand schermafdrukken van www.home.nl, misschien verduidelijkt dat mijn probleem.

Windows XP sp2 met internet explorer 5? Dat is knap.

Bijlage's mogen niet groter zijn dan 100kb

Je hoeft jezelf niet te quoten... :)

Installeer IE 6 eens.. als die al niet geinstqlleerd is.

Sorry het is al laat, ik heb natuurlijk sp2 en exporer 6, de bijlage krijg ik niet onder de 100 kB, dus ik hoop dat iemand er iets van begrijpt zonder voorbeeld.

Kun je het zippen/rarren?

Is het een .bmp file? Maak er een .jpg van

helaas

Het lukt me niet om er een heel klein bestandje van te maken. Ik had een printscreen in Word gezet, maar ook die is te groot. Als iemand een suggestie heeft hoe ik een schermafdruk kan maken met een bestandsgrootte onder de 100 kB dan hoor ik het graag.

schermafdruk

Dank je voor die link, zie bijgaande schermafdruk om te zien wat ik bedoel. Het is een onjuiste weergave van de pagina, er missen dus lijnen, kleuren en er worden foute lettertypes gebruikt. Ook als ik de helpfunctie opstart krijg ik zo'n soort layout, en volgens mij gebruikt die ook explorer.

Bijlagen

• schermafdruk.jpg
    schermafdruk.jpg
    46,6 KB · Weergaven: 67
Opgelost

:) Ik heb een nieuwe gebruiker aangemaakt, daaronder aangemeld en onder Documents and Settings die bestanden van de andere gebruiker gekopieerd naar de nieuwe gebruiker. De schermweergave is nu weer goed, dus het probleem is opgelost. Bedankt voor de suggesties. :thumb:

Ik heb het zelfde probleem met mijn browser, kun je uit legen in goed Nederlands hoe ik dit probleem op kan lossen. Ik ben niet zo goed met computer weet je, ik weet het aan knopje net te vinden.:o

Laatst bewerkt:
vreemde weergave deel 2

Ik weet niet of mij bericht gelezen wordt of misschien vergeten wordt.
Maar ik zit al vrij al met een probleem met kleuren en de lijnen ontbreken ook.
Ik zag dat een van jullie het zelfde probleem had, hij of zij had het op gelost.
Ik zo graag willen weten hoe hij of zij dat gedaan heeft, kan een van jullie mij ook daar mee helpen. Bijvoorbaat dank voor de medewerking.

:o :rolleyes: :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan