vreemdelingen in mijn computer??

Status
Niet open voor verdere reacties.

van.beurten

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Vaak gebeurt het dat het lijkt alsof er iemand anders bezig is op mijn computer. Er flitsen allerlei beelden door het scherm en er worden zelf programma's geopend????? Ik het ook het vage vermoeden dat dit gebeurt als ik mijn muis beweeg??? Zitten er vreemdelingen in mijn computer?
Wie kan mij verder helpen?
Groeten, Bernadette.

geen firewall

Geen firewall maar wel kaspersky virusscanner die ik zeer regelmatig laat draaien en adaware.
Groeten Bernadette.

ik raad je aan als je regelmatig op internet bent en geen router hebt met firewal functionaliteit. een firewal te nemen.

op www.zonelabs.com staat zonealarm. dit is een van de beste gratis firewals.

verder zou ik kijken of het genoemde verschijnsel ook gebeurt als er geen verbinding met internet is. dit sluit een "indringer van buitenaf" uit.

ik denk eiglijk eerder dat er iets verkeerd is met je muis??? probeer es een andere of als het een is die je zowel op USB als op PS/2 kunt aansluiten hem op de andere aan te sluiten

start hij programma's als je op een toets drukt?
en zijn het dan altijd dezelfde programma's?

Heb je soms een programma op je pc dat programma's opent bij bepaalde muisbewegingen? Ik denk maar aan zoiets bijvoorbeeld.

Zijn er programma's in je softwarelijst waar je niet echt van weet waarvoor ze dienen?

James:)

nieuwe muis

Ik heb een nieuwe muis aangesloten en sindsdien is het niet meer voorgevallen.........
Groet. Bernadette.

Da's goed nieuws, het was je muis maar, een hacker was minder geweest he:)

James:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan