vreemt????

Status
Niet open voor verdere reacties.

bolle

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2002
Berichten
279
Heb bijna al een jaar adsl van planet en vanaf vandaag gaat het inloggen bijna niet. Hij geeft dan een melding van ongeldig wachtwoord of kan geen verbinding maken.
Maar haal je dan beide vinkjes weg bij wachtwoord onthouden en automatisch inbellen dan doet hij het wel?????????????????
Iemand enig idee hoe dat zo kan?

Ik draai met xp-home.


Alvast bedankt groetjes Marco
 
He Marco,

Jij hebt hetzelfde probleem als ik heb, het is inderdaad
met tijd en wijlen dat dit probleem wel eens een keer
voorkomt, en het rare is dan ook nog dat het standaard
inbel schermpje wat in Windows verschijnt het blijkbaar
niet voor elkaar krijgt om verbinding te maken met de
server, maar als ik het inbel programmaatje van alcatel
gebruik krijg ik meestal in een keer verbinding !!!?? :8-0:


Errug vreemd.......
 
He Remy,


Ik heb net mijn harde schijf weer is gedrafmenteerd en weer ff opnieuw opgestart en nou "lijkt"het weer goed tegaan.
Mischien zijn er nog meer mensen met hetzelfde probleempje.

Bedankt voor je reactie ben gelukkig niet de enigste!


groeten Marco.
 
Het kan ook zijn omdat de verbinding met Planet niet optimaal is, zoals je denk ik al hebt gemerkt is vanaf gister je Snelheid omhoog gekrikt...
 
He Devil(tje)

Ik heb in ieder geval nog geen snelheidsverhoging, ze beloven het al een hele tijd.
Maar ik zit er nog steeds met smart op te wachten, of misschien is het juist vanwege de voorbereidingen hiervan zo bagger af en toe met de verbinding...:rolleyes:
 
Geplaatst door Remietje
He Devil(tje)

Persoonlijke aanval??

Maar zoals je denk ik hier al hebt gelezen zouden ze idd 15 Januari (!!!) de internetsnelheden omhoog zetten. Verwacht dus binnenkort een snellere i-netverbinding (of je hebt hem al maar het is je niet opgevallen)
 
Bij mij is de verbinding 14 januari sneller geworden en kan nu downloaden met soms 100 kb.
Alleen het inbellen gaat nog steeds ...... slecht,
met behulp van alcatel gaat het inderdaad in 1 keer!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan