Vrezelijke Piep Uit Mijn Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

vincent0208

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2011
Beste mensen,

Ik had een jaar geleden ongeveer een mooie laptop gekocht, de "Acer Aspire 5334........"
Hij werkte prima en kon er veel mee, het werkgeheugen was goed en de harde schijf had genoeg ruimte voor mij. alleen na een poosje wou ik op mijn laptop en zet hem aan en begind vrezelijk te piepen.
:shocked: ik denk wat gebeurd hier nou, ik pakte mijn hoofdtelefoon en drukte hem erin en opeens was de piep weg. ik denk wat is dit ? inmiddels heb ik al meerdere dingen gehoord zoals : laptop speakertje overbelast, geluidskaart kapot. maar ik wil het nou eens echt weten.
Hopelijk weten jullie meer of hebben jullie dat ook gehad ? ik zou het graag te horen krijgen.

Groetjes Vincent

Laatst bewerkt:
Beep Codes opzoeken

Beste Vincent (naamgenoot),

Je zou een handleiding kunnen zoeken op internet, waarin de beep codes van de BIOS worden uitgelegd.

Gewoon eens naar Googlen. Een beep is meestal een hardware probleem.

Succes!

Ik denk niet dat dit daar wat mee te maken heeft... inderdaad een raar probleem. Kan je de headset er niet in laten zitten en geluid alsnog via de speakers gooien? Desnoods van een oude headset de plug afknippen en erin steken. Denk inderdaad dat er binnenin iets mis is.

nou ik heb ook telkens de headset erin dan komt de piep niet maar het is wel irritant als je op vakantie bent bijv. en je wil dan niet te veel meenemen of als je snel effe wil computeren snap je dus daarom wil ik het oplossen

nee het heeft niks met microfoon te maken de pc winkel zij dat ik hem moest uitschakelen alleen geeft die nog die piep ik denk toch dat ik nog eens erheen ga misschien het speakertje eruit halen kijken als het helpt alleen moet ik dan alsnog headset op als ik iets wil luisteren
maarja ik kijk nog even je mag natuurlijk altijd nog reageren altijd welkom

Processorcooler schoonmaken! Is overheating! Hiervoor zul je je laptop uit mekaar moeten schroeven.

ik zou graag weten hoe het komt dat hij dan ineens geen piep meer heeft, weet iemand dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan