• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vrij invulveld in keuzelijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lucky48

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2008
Hallo,

Zit met een paar problemen.

Ik heb een planning waarin ik achter de naam een taak kan kiezen uit een keuzelijst.
Nu wil ik meerdere kleine taken achter de naam van de persoon zetten, waarschijnlijk zal ik meerdere velden moeten voorzien maar dat maakt de planning onduidelijker.
Is het mogelijk om een vrij invulveld te selecteren in de keuzelijst zodat ik daar de eenmalige opdrachten kan invullen, anders moet ik mijn keuzelijst heel groot maken.
Taken die uitgevoerd zijn wil ik wissen in mijn keuzelijst om deze te beperken maar dan verdwijnen die ook in mijn jaar planning en dit mag niet.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit moet aanpakken.

Alvast bedankt.

Groeten,

Lucky48

Hoi Lucky,

Als je op de cel met je keuzelijst gaat staan en je gaat naar gegevensvalidatie, tabblad foutmelding en je schakelt het vinkje voor foutmelding weergeven uit, dan kan je willekeurig elke taak in je cel invoeren.
Misschien heb je hier wat aan. Plaats anders een voorbeeldbestandje!

Groet Henk

Hallo Henk,

Ja dat is al een oplossing. Ik had hier niet aan gedacht.
Alvast bedankt.

Groeten,

Lucky48

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan