Vrij nieuwe laptop start na 10 a 15 minuten pas op

• Onderwerp starter Onderwerp starter stuk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

stuk

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2008
Hallo,
Ik heb een laptop van ongeveer 1 jaar oud die pas nar een minuut of 15 opgestart is. soms moet ik een harde reset doen om de boel weer aan de praat te krijgen. het is een laptop met een i5 prosessor. is er een programma of site waar een scan of zo iets mee gedaan kan worden. als de boel eenmaal draaid gaat het wel.

Je kan eerst Ccleaner gebruiken , die ruimt alle onnodige rotzooi heb. Nadit je pc opnieuw opstarten. Daarna hele computer defragmanteren.

Hoi,
als je laptop pas na 15 minuten opstart helpt Ccleaner je ook niks. Hoeveel processen heb je draaien als hij opgestart is (taakbeheer)?
Kijk eens onder msconfig wat daar allemaal onder opstarten staat.
Klik ook eens op de link in m'n handtekening en laat Mbam & SAS eens draaien want ik denk eerder dat de problemen van die kant komen.

Ik denk dat Mik in de juiste richting denkt (doet ie wel vaker ;P). Je kunt eens kijken of jouw laptop in de veilige modus wel snel opstart en vanuit daar kun je de MSCONFIG eens oproepen en kijken wat er allemaal mee opstart. Je kunt dan alle overbodige meuk uitschakelen. Let wel op: Als je niet weet waar je mee bezig bent, dan kan het zijn dat je windows helemaal niet meer opstart.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan