Vrijdag demo BF1942 Secret Weapons

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smartguy

Meubilair
Lid geworden
13 jul 2001
Berichten
7.240
Aanstaande vrijdag brengt Electronic Arts een multiplayerdemo uit van de Battlefield 1942 aanvulling Secret Weapons of World War II. Deze demo, welke te draaien is zonder dat je Battlefield 1942 op je PC geinstalleerd hebt, laat je één missie van de acht nieuwe missies die de aanvulling te bieden heeft, spelen. De missie heeft de naam Hellendoorn en speelt zich, in tegenstelling tot wat je zou verwachten, niet af in een pretpark, maar in een Nederlands stadje met dezelfde naam:
In 1944, the locals of a small Dutch town named Hellendoorn witnessed an odd site on an almost daily basis: a huge missile rising from the forest on a tower of fire and smoke. The Germans had aimed most of these powerful V2 rockets at Antwerp, but now they have a new target: the bridge at Remangen, Germany. If they can destroy this bridge, they can slow down the Allied advance across the Rhine River and into the heart of Germany. Can the Germans launch its missile in time to defeat the Allied campaign? In the all-new Hellendoorn mission, just one of eight new campaigns in Secret Weapons of WWII, the fate of the war is in your hands.

small1060087701_0.jpg


Ook krijg je in de demo van Secreat Weapons of World War II de kans om met 10 van de 16 nieuwe wapens en voertuigen te spelen, zodat je zo ongeveer kan inschatten wat je in de volledige aanvulling te wachten staat. De release van de demo is vrij opvallend, want van de vorige aanvulling, Road to Rome, is immers geen demoversie verschenen. Blijkbaar heeft men dit maal zoveel vertrouwen in de aanvulling dat eenieder zal moeten weten wat men in huis heeft. We zullen het zelf vrijdag aan den lijve ondervinden.
Bron: Gamers.nl

Dan ben ik net op vakantie, veel leuker :D
 
Lachuh, misschien herken ik de omgeving wel, want ik woon maar een km of 15 bij Hellendoorn vandaan :D
 
dus het wordt een aanvulling zoals Road To Rome ??

gaaaaaaaaf , als vindt ik RTR niet zo leuk als de eerste :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan