• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vrije dagen / vakantieplanning

Status
Niet open voor verdere reacties.

mannschaft

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2011
Goedemiddag,

Ik ben bezig met een afwezigheidsoverzicht aan het maken.
Nu heb ik 1 een tabblad het jaar met alle dagen gezet en zou ik graag wanneer ik in het tabblad "Dagen vrij" invul deze automatisch ingekleurd worden in het tabblad "vrije dagen-vakantieplanning" en is het dan nog mogelijk dat er verschillende kleuren worden weergegeven?
En is er dan ook nog een mogelijkheid dat het aantal dagen van vrij of van ziek ook worden opgeteld in het tabblad "werknemers"

Ik heb een redelijke kennis van Excel maar dit gaat boven mijn pet, is er iemand die mij kan helpen?

Ik hoor graag van jullie.

Bijlagen

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wil even volgen
Ik zoek iets gelijkaardigs, maar dan zodanig dat je op het tabblad "dagen vrij" ook langere periodes kan ingeven en dat automatisch wordt aangeduid op de vakantieplanning.

Sorry alvast dat ik je niet kan helpen

Als je maar acht medewerkers hebt lijkt het mij makkelijker dat je voor ieder een eigen blad aanmaakt met de naam van de medewerker.
En als iemand vrij heeft van 24-1-2019 tot 24-1-2019 heeft hij of zij geen vrij, moet dit niet zijn tot 25-1-2019?

We hebben wel meer dan 8 werknemers en dacht misschien kan het met macro’s heel makkelijk wanneer ik in een lijst invul wanneer ze bijv ziek of vrij zijn per datum dat dat automatisch wordt ingevuld in het overzicht van alledagen

Laatst bewerkt door een moderator:
@Mannschaft

Svp niet quoten/citeren.
Gebruik svp de juiste knop om te reageren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan