vrije deur

Status
Niet open voor verdere reacties.

bobkeizer65

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2005
Ik heb geen idee of het mogelijk is dus hier de vraag

Ik heb een stuk of 50 lokaties die ik gebruik en ik weet op welke tijden deze posities bezet zijn. Dit kan ik natuurlijk wel invoeren in een database.

Wat ik echter wil hebben is de mogelijkheid om op een willekeurig moment een dag of datum en een tijdperiode (bv van 7:00 tot 15:30) in te typen waarbij ik een overzicht van lokaties krijgen die dan beschikbaar is met de begintijd en eindtijd van het daadwerkelijk vrij zijn

de posities hebben een nummer en dan de letters a,b,c,d en daar zit een addertje denk ik.
sons gebruik ik a en b, soms c en d, ook wel eens a t/m d. Afhankelijk van de ruimte die nodig is.

Bij een opvraag gaat het hier dus niet alleen of het nummer vrij is maar ook welke letter en hoeveel letters (ter bepaling wat ik kwijt kan natuurlijk)

Momenteel moeten ik fysiek een ronde gaan maken met lijsten op een clipboard en volgens mij moet dat eenvoudiger kunnen.

(ik gebruik access 2003 maar moet het terug kunnnen converteren naar '97)

welke access wizzard kan (in klare taal) :shocked:helpen? :)

Bob

Laatst bewerkt:
Een erg specifiek probleem. Lijkt me makkelijker op te lossen als je een sample database post. (gezipt)

hier een idee

ik ben er nog niet over uit wat ik met de letters moet doen aangezien de ene deur A t/m D heeft en een ander A t/m E
Er komt dus een tabel in met de bestaande locaties lijkt mij.

Bob

Bijlagen

Laatst bewerkt:
deur vrij

elke deur heeft 5 of 4 letters die kunnen worden gebruikt
dus bijv 214 AB of 235 CE
dit is een gegeven wat wekelijks wordt ingelezen (ingevoerd)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan