Vrouw in nood! Blue screen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kirstenxx

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 dec 2009
Hallo allemaal!
Even voorstellen: ik ben geen computertechneut en heb daarom wat hulp nodig bij mijn problemen. Vandaar dat ik mij aangemeld heb op dit forum. Ik denk dat het nuttig is voor mensen die computerproblemen hebben.

Het probleem bij mijn windows xp is dat ik soms een blauw scherm krijg, Ik heb al gezocht in het forum of dezelfde problemen bestaan. Ik lees wel wat over de foutmelding maar kom er niet achter of dit hetzelfde is wat ik heb. Ik heb een blue screen viewer gedownload en windbg om te loggen wat voor probleem ik heb. Misschien kan iemand ernaar kijken en mij helpen?

Ik heb een bestand toegevoegd met daarin de meldingwel de blue screen viewer als de log van de windbg. Hoop echt dat iemand mij kan helpen.
Ik denk dat een driver niet goed is ( ik heb dit namelijk vanaf het moment dat ik windows opnieuw geinstalleerd heb) maar weet niet goed welke driver dat is.

Bijlagen

Hoio,

Welkom op Helpmij,

Heb je al bij aparaatbeheer gekeken of daar geen rare tekens staan

Toevallig het programma 'Music Match Jukebox' op de pc geïnstalleerd?

Heren,
Ik heb geen 'Music Match Jukebox' geinstalleerd en bij apparaten beheer staat niks geks.
Als een bepaalde driver niet goed is moet ik daar toch wat zien?
Alleen als ik systeemkaart aanklik in mijn apparatenbeheer zie ik: "Er zijn geen stuurprogramma's voor dit apparaat geïnstalleerd"

Maar goed dat zie ik ook bij andere programma's zoals systeemluidspreker en systeemtimer. Dat kan toch geen kwaad?

IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL duidt er op dat een van de geheugen modules van je pc niet helemaal lekker zijn.
Tijdens het werken met windows worden een aantal dingen naar het geheugen geschreven. als dit dus niet wil, krijg je een BSOD.

Advies om even een memory test te doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan