• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

vulgreep Excel 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

flow10

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2008
Berichten
137
In Excel 2003 kan ik middels de vulgreep geen gegevens meer doorvoeren in het Nederlands, zoals maanden en dagen (wel cijfers). Nu heb ik gezien via Extra - Opties - tabblad Aangepaste lijst dat een en ander op Frans staat. Als ik in een cel dus Lundi ingeef dan kan ik met de vulgreep de hele week in het Frans doorvoeren. Toch staat verder alles op Nederlands ingesteld. Hoe krijg ik het voor elkaar deze gegevens weer in het Nederlands door te voeren met de vulgreep?
 
Ga naar: Extra - Opties - tabblad Aangepaste lijst.
Klik bovenaan in de lijst op "Nieuwe lijst", typ dan in het vak "Gegevens in lijst":
Ma ,Di, Wo, Do, Vr, Za, Zo
Klik dan op "Toevoegen".

Herhaal bovenstaande handelingen voor de volgende lijsten:
Maandag, Dinsdag, Woensdag, Donderdag, vrijdag, Zaterdag
jan, feb, mrt, apr, mei, jun, jul, aug, sep, okt, nov, dec
januari, februari, maart, april, mei junu, juli, augustus, september, oktober, november, december

Wis tenslotte de Franse lijst.

Bovenstaande 4 lijsten zitten standaard in de Nederlandstalige versie van Excel 2003.
Als er geen andere dingen in je Excel in het Frans zijn, is daarmee (hopelijk) je probleem opgelost.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan