• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

vullen van een doos

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blommo

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2008
Hoi

Ik heb iedere keer een andere bestelling wel altijd 4 vakken à 23 stuks
kan ik als de bestelling veranderd een overzicht krijgen wat automatich zegt wat er per vak moet worden aangevult
zie bijlage

Patrick

Bijlagen

Je vraag is voor mij niet helemaal duidelijk maar ik vermoed dat je dit bedoelt.

Bijlagen

vullen doos

Je vraag is voor mij niet helemaal duidelijk maar ik vermoed dat je dit bedoelt.

Hoi,

Ik bedoelde het eigenlijk andersom
Ik heb namelijk verschillende inzetjes bijv.
31 of 30 euka
27 of 30 white
18 of 20 cassis
16 of 12 Honey
en zo heb ik nog veel meer mogelijkheden
Ik dacht als ik bij de bestelling het aantal ingeef hij dan voor mij de vakken die gevuld moeten worden weergeeft met het aantal tot max. 23 stuks.

groet Patrick

OK nu begrijp ik wat je bedoelt.
Even afgezien van de uitwerking van het probleem begrijp ik het nut niet zo.
Want wat gaat er gebeuren als je 3 euka's uit vak 2 weghaalt en er komt een bestelling binnen van cassis komt die dan weer in vak 2 te staan?
Na een tijdje krijg je dan alles door elkaar te staan en wordt het vreselijke onoverzichtelijk.
Je hebt nu al Honey met 16 stuks in 2 vakken staan omdat je deze als 3e in je rij hebt staan.
Zou je Honey als 2e hebben staan dan zouden ze wel bij elkaar staan.

Kortom ik zou afstappen van deze logica.

Wellicht dat bijgevoegd bestand je verder helpt; formules doen wat je wil volgens mij.
Anderen op dit forum kunnen hier misschien iets mooiers van maken.

Bijlagen

Wellicht dat bijgevoegd bestand je verder helpt; formules doen wat je wil volgens mij.
Anderen op dit forum kunnen hier misschien iets mooiers van maken.

Hoi,

Dit is helemaal wat ik bedoelde
Hartstikke bedankt

Met vriendelijke kerstgroet,

Patrick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan