Vuurwerk HTML Template GEZOCHT

Status
Niet open voor verdere reacties.

Probleempje1991

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2008
Beste Mensen :)

Ik vind het leuk om een keertje een website te maken over :)
vuurwerk. met allemaal videos erop foto's alles zo wat ?
mar nou zoek ik nog een leuk vuurwerk template die al een klein beetje al af is,
maar dan is een soort vuurwerk template

Ik werk met dreamweaver 8. ik wil er wel simple mee werken

weer iemand een template voor me :confused:

Alvast Bedankt :thumb:

Met vriendelijke groet(en)
Probleempje1991

ik hoef helemaal geen myspace layouts

ik zoek gewonen layout voor me hosting voor een website te maken

vraag is en blijft of je dat zou kunnen vinden als je dergelijke eisen stelt:
-vuurwerklayout
-niet te veel werk
-geen myspace layout,...
Wat ik wil zeggen: het probleem met temps op het net is dat ze ofwel al heel veel gebruikt zijn ofwel te eenvoudig zijn om aan je eisen te voldoen. Vuurwerk is nu ook niet meteen een alledaags onderwerp. Ik wil nu niet pessimistisch zijn, maar de tijd die je er in steekt om hem te zoeken zal je volgens mij al snel zelf een hebben gemaakt. En dan leer je nog iets bij ook. Gewoon een goeie foto zoeken, achtergrondje instellen, tabel maken, edit zones en je bent klaar. Wil je die dingen bewegend, zoek dan eens op het net, er zijn zeker wel scripts te vinden, of je kan een misschien een GIFje verwerken, of een stukje flash,...
Post wat je hebt op het forum, en velen zullen nog tips kunnen geven, of verbeteringen :thumb:

@martijndeman98: Welkom nog op Helpmij.nl:thumb:

En met deze toevoeging van martijndeman98 gaat er nu maar een slotje op dit topic. Deze is immers uit 2008. En volgens de huisregels, waar martijndeman98 mee akkoord gegaan is, mogen topics ouder dan 3 maanden met rust gelaten worden.

Tevens voldoet de posting van martijndeman98 niet aan nog een van de huisregels:
•Geef geen "kale" links als antwoord, omschrijf op zijn minst wat er op de betreffende pagina te vinden is en waar precies naar gekeken dient te worden. Is de site in een andere taal dan Nederlands? Vermeld dit dan ook even.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan