Vuze download gaat heel sloom.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jobvmaastricht

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2009
Berichten
38
Ik wordt er helemaal gek van. Ik heb vuze gedownload en hij download erg sloom. Als ik mijn NAT check krijg ik dit:

Testen van poort 6881 ...
NAT-Fout - Connection timed out (85.148.80.118:6881).

6881 is volgens mij de standaard poort en ik heb geen idee hoe ik dus een nieuwe poort kan vinden/aanmaak.

1. De seeds een leechers zijn prima.
2. Mijn internetconnectie is ook prima.
3. Mijn firewall blokkeert niks meer.

Dus hoe ga ik dit oplossen? Kan iemand mij helpen?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Met vriendelijke groet,

Job
 
heb je de poorten in je router/modem ook opengezet? daar blokkeert hij namelijk ook nog het een en ander.

kijk maar eens op http://192.168.0.1 of je daar wat ziet over port forwarding
 
heb je de poorten in je router/modem ook opengezet? daar blokkeert hij namelijk ook nog het een en ander.

kijk maar eens op http://192.168.0.1 of je daar wat ziet over port forwarding

Ik heb geen idee hoe je dat doet, heb het al wel eens gelezen maar in het engels snap ik het niet. Die link kan ik helaas niet openen op 1 of andere manier:confused:?
 
Hallo Job

Het ip-adress dat je 3747 heb gekregen is een lokaal ip-adress waar ze afkorting LAN voor gebruiken wat staat voor Local Area Network.
Op zijn gewoon nederlands betekend dat het ip-adress dat word gebruikt tussen jou computer en een appraat dat op het internet kan zoals je modem/router.
Zelf zeg ik dan meestal een intern ip-adress omdat hij de deur niet uitkomt en is dus voor wat je thuis heb staan.

Het ip-adress wat in jou post staat is zo gezegt een extern ip-adress die ze afkorten in WAN wat staat voor Wide Area Network.
Dat is een ip-adress die krijg van jou internet provider als ik goed heb een ADSL verbindig van Online vroeger van Wanadoo.
Dit ip-adress word dus gebruikt tussen met wat thuis heb staan en de rest van de wereld.

NAT wat staat voor Network Address Translation of te wel op zijn droog nederlands zet een ip-adress om in een ander ip-adress.

Het ip-adress in jou post moet volgens mij na het NAT gebeuren komen en een lokaal ip-adress voor het NAT gebeuren.

Je zou naar mijn idee een lokaal ip-adress in je post hebben moeten staan en je moet eens gaan cotroleren waarom Vuze aan dat ip-adress komt want een poort testen zoals hij dat wil kan volgens mij niet omdat hij daar een intern ip-adress voor nodig heeft.

En controleer zo nodig je modem/router instelling ,als je in de DOS-prompt ipconfig intiept dan staat er bij standaard gateway het ip-adress van je modem/router om er in te komen.

Succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan