Vuze

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dumboo

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2008
Hallo ik heb een probleem met Vuze,reeds vele jaren gebruik ik Vuze (azurus vroeger)
Op win 2000 win XP win Vista en nooit geen problemen gehad,maar nu op mijn nieuwe
pc met Win 7 64 doet dit program (vuze) het niet meer
Ik heb het programa vuze wel op de pc gezet maar verder kom ik niet,zelfs als Administrator openen help niet.
Heeft er iemand een idee hoe ik hier verder kan,Bedankt Dumboo.:confused::confused:

opnieuw installeren (de 64 bit versie als die er is), of een oudere versie van vuze installeren.

ik heb gewwoon een 32 bits versie (heb iik 64 bits versie win7) en die werkte prima.
Geen idee waarom je speciaal een 64 bit versie hebt?
Verandert toch niets in downoladnselheid of hebn ik het hier grondig mis?

Nou, het kan bij grote snelheden en veel downloads best schelen, alleen vuze heeft een 64 volgens mij...

Heb een 64bits systeem (win7 ultimate) en draai een 32bits Vuze.

Java 1.6.0_18
Sun Microsystems Inc.
SWT v3650, win32
Windows 7 v6.1, x86
V4.6.0.4/4 az3

Nog nooit een conflict mee gehad.
Dus ik zou Vuze (inderdaad, voorheen Azureus) eerst eens deïnstalleren, en een nieuw exemplaar downloaden en installeren.

RMS123 en Coenraad,bedankt voor jullie antwoord,maar dit lost niets op daar ik vuze wel kan downl..... maar ik kan er niets mee downl.... daar er niets verschijnt, dus volgens mij is er een of andere koppeling zoek maar ja dat is nu juist mijn probleem.Gr...Dumboo!

Als je vanaf een client gaat downloaden, komt Vuze vanzelf tevoorschijn.
De interface van Vuze is enigszins veranderd sinds de nieuwe versie.
Daar zal wel e.o.a. stichting als BREIN voor gezord hebben.

Heren coenraad en RMS123,bedankt voor u hulp alles wekt nu weer prima,dit mag dus afgesloten worden.Groeten Dumboo

Heren coenraad en RMS123,bedankt voor u hulp alles wekt nu weer prima,dit mag dus afgesloten worden.Groeten Dumboo

Bedankt voor de terugmelding.
Zet je vraag even op opgelost, wel zo handig.
Rechtsbovenin (als je ingelogt bent):)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan