Vyadd.ini2 beschadigd en onleesbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gwildor

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2006
Berichten
44
Explorer.EXE - Beschadigd bestand
Het bestand of de map C:\WINDOWS\system32\vyadd.ini2 is beschadigd en onleesbaar. Voer het hulpprogramma CHKDSK uit.

Deze melding krijg ik elke keer als ik inlog. Verder is er constant een wolkje bij mijn startbalk die hetzelfde zegt (wegklikken kan maar dan verschijnt hij direct opnieuw). Het bestand vyadd.ini2 kan ik in die map niet vinden en ook niet door te zoeken. Ik heb het hulpprogramma CHKDSK uitgevoerd maar hij blijft de melding geven. Ik heb behalve de iritante meldingen geen (zichtbare) problemen.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
 
Hoe bedoel je?
Ik heb het met chkdsk geprobeerd, ik heb op chkdsk /f gezocht (wat dat dan ook mag zijn) maar kon het niet vinden. Kan je even uitleggen wat je bedoeld?
 
Wanneer je vanuit de herstelconsole chkdsk uitvoert, wordt de disk (dsk) gecheckt (chk) op fouten.

Wanneer je chkdsk /f uitvoert, zorgt de /f voor "fix", repareren/herstellen
 
Kan Chkdsk niet uitvoeren omdat het volume door een ander proces wordt gebruikt. Wilt u dat dit volume wordt gecontroleerd zodra de computer de volgende keer wordt opgestart? <J/N>

Ik heb het tweemaal geprobeerd (natuurlijk J geantwoord) maar bij het opstarten gebeurd niets.
 
heb je al geprobeerd er virus scannertje overheen te gooien..
 
Ja, ik gebruik Kaspersky 6 en die heb ik gister een aantal bestande die ik van internet had gescant, de map program files en nog eens extra de hele computer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan