W. XP doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

kreepmaster

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2005
Hallo,,

Ik heb al enige tijd last van grote fouten in Windows XP (zie de links)

http://www.kreepmaster.be/vreemd1.jpg
Bijvoeging:
Waar zoek je nu? :S
http://www.kreepmaster.be/vreemd2.jpg
Bijvoeging:
Op de knop rechtsonder drukken help niet,, Je kan 'm wel laten draaien,, maar die errors die blijven voor altijd erinstaan...

Ik krijg heel vaak de foutmelding dat Index.dat niet goed is en dat ik CHKDSK moet uitvoeren.
Dat doe ik,, krijg ik 4 foutmeldingen te zien die 't programma ontdekken, en sluit daarna spontaan weer af!

En bij het opslaan van de plaatjes loopt Paint heel even vast en komt er in de statusbalk "Reageert nie" te staan,,,
Dat is bij alles.

Ook heb ik vandaag enkele keren ruzie gehad met mijn muis, uit elkaar gehad, in elkaar gezet,, en nu doet die (niet door dat in/uitelkaar halen) weer... :S
Sommige buttons in Windows enzo lopen nog helemaal niet lekker,,:(

Daarbij komt dat ik Windows Media Player ook niet meer op kan starten.

Weet iemand hoe je dit op moet lossen?

Ik heb Hitman Pro/ AntiVir / Online Virus Scanner enzo al 3 keer laten draaien,, tog doet mijn computer nog steeds heel vaag.

Mijn specs:

120 Gb,
AMD Athlon 64 3000,
Windows XP SP 2..
Alle updates gedownloaded en geinstalleerd,,
Verdere gegevens; Vraag maar raak,, :)

Laatst bewerkt:
Je afbeeldingen zijn niet goed te lezen. Hitman Pro zou ik snel de-installeren (maakt vaak meer stuk dan heel).

Doe daarna een systeemherstel. Start, Alle programma's, Bureauaccessoires, Systeemwerkset, Systeemherstel.

In de agenda links staan vetgedrukte data, als je daar op klikt krijg je rechts herstelpunten te zien.

Volg de aanwijzingen op.

hey,

ik gelezen dat hitman pro juist slecht is.
deze maakt meer kapot dan die hersteld.
zelf werk ik er niet mee dus heb er geen problemen.
wou dit ff doorgeven. dat je voorzichtig moet zijn met programma's die allemaal dingen doen wat je niet ziet.

groeten
visha

Als je hitman pro regelmatig gebruik valt het wel mee, als je het voor de eerste keer gebruikt kan je de backups niet meer terug zetten, en dan heb je een probleem.

JerX zei:
backuppen en windows er opnieuw gooien

Laten we deze opmerking op de home pagina van Helpmij zetten, zijn we gelijk van al die lastige vragen af. ;)

Hoe heb je CHKDSK uitgevoerd ?

Boeing_737 zei:
Je afbeeldingen zijn niet goed te lezen. Hitman Pro zou ik snel de-installeren (maakt vaak meer stuk dan heel).

Doe daarna een systeemherstel.
Staat na systeemherstel Hitman er dan niet weer gewoon op ?

Laatst bewerkt:
backuppen en windows er opnieuw gooien

Geen goed idee vind ik.

1. Je afbeeldingen zijn niet goed te lezen. Hitman Pro zou ik snel de-installeren (maakt vaak meer stuk dan heel).

2. Doe daarna een systeemherstel. Start, Alle programma's, Bureauaccessoires, Systeemwerkset, Systeemherstel.

In de agenda links staan vetgedrukte data, als je daar op klikt krijg je rechts herstelpunten te zien.

Volg de aanwijzingen op.

1. Uitvergroten,, :)
Hier worden ze namelijk wel weergegeven.
2. Heb al gedaan,, op vorige week donderdag,, Nog een keer?

Jozo zei:
Staat na systeemherstel Hitman er dan niet weer gewoon op ?
Dat is ook zo :o Dus eerst systeemherstel, dan Hitman er af. (Maar eerst horen hoe chkdsk is verlopen.)

Laatst bewerkt:
Boeing_737 zei:
Dat is ook zo :o Dus eerst systeemherstel, dan Hitman er af. (Maar eerst horen hoe chkdsk is verlopen.)

:D :D :D Kan gebeuren.

Ja als je bij chkdsk niet aangeeft dat hij de gevonden fouten moet repareren heb je er weinig aan.

kreepmaster zei:
2. Heb al gedaan,, op vorige week donderdag,, Nog een keer?
eerst maar "chkdsk /r" (zonder aanhalingstekens) met de Setup CD van Windows in de CD-Romlade. Daarna zonodig Systeemherstel en dan Hitman Pro er af halen.

Laatst bewerkt:
eerst maar "chkdsk /r" (zonder aanhalingstekens) met de Setup CD van Windows in de CD-Romlade. Daarna zonodig Systeemherstel en dan Hitman Pro er af halen.

Ik heb chkdsk /f uitgevoerd,, nu zijn de fouten van index.dat enzo wel weg.

Maar ik kan nog steeds niet Windows Media Player opstarten,, :(

Zodadelijk Systeemherstel ff op begin maart ofzo zetten,, ;)

Ik heb systeem herstel gedaan op 1 Maart rond 12:00 toen er een herstelpunt is gemaakt..
Nu is mijn pc *** naar zijn mallemoer want hij wilt niet meer opstarten! :evil:

Ik doe zo mijn harde schijf in een andere computer vanaf een ander adres om toch CHKDSK /f of CHKDSK /r uit te voeren,,

Laatst bewerkt:
kreepmaster zei:
Ik doe zo mijn harde schijf in een andere computer vanaf een ander adres om toch CHKDSK /f of CHKDSK /r uit te voeren,,
Zodra je weer bij je harde schijf kan komen zou ik eerst Hitman Pro er af gooien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan