W10, kan even duren ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Vroeg me even af, op geen van de drie systemen hier ( 2 laptops en 1 desktop ) is nog geen W10 beschikbaar. Geduld hebben of gaat er wat fout ?
Wel opmerkelijk naar mijn idee....

BVD,
Ray

Heb je wel alle benodigde updates gedaan?
Heb je wel een van de OSen die geeist zijn voor de upgrade.
Wel gereserveerd?

Tot zo ver ik kan zien zijn alle updates binnen en geïnstalleerd, W8 momenteel en gereserveerd.

Ik heb hem zelf maar opgehaald.... Ik had geen zin in wachten.
Draait tot nu toe goed, heb wel eerst ff de upgrade gedaan. Ga, zoals het er nu voorstaat, eind van de week een nieuwe installatie doen. Tot nog toe werkt elk programma wat ik heb dus.....

Oh ja, heb hier ook nog twee windows 7 systemen en daar ook nog steeds geen melding.....

Laatst bewerkt:
Ik heb zojuist de melding gekregen dat mijn windows 10 is begonnen met downloadenWindows 10 downloaden.png

Heb hem 5 minuten geleden gereserveerd en begint meteen te downloaden zie ik.

Heb je al in je geschiedenis gekeken bij Windows Update? Het kan zijn dat de Windows 10 update niet gedownload kan worden en dat je daarbij foutcode 80240020 hebt. In onderstaande link vind je meer informatie daarover.

http://winsupersite.com/windows-10/how-fix-80240020-windows-10-installation-error
Windows-10-error-80240020.jpg

Bijlagen

• 1b6629d3-7558-4690-95fc-b5cdbbeff3ea.PNG
    1b6629d3-7558-4690-95fc-b5cdbbeff3ea.PNG
    54,1 KB · Weergaven: 31
  • Windows-10-error-80240020.jpg
    Windows-10-error-80240020.jpg
    53 KB · Weergaven: 37
Laatst bewerkt:
Had het icoontje ook niet maar plots stond het bestand op de C:, t.w. $windows.~ws.
Die je wel hidden files uit te hebben gezet.

Laatst bewerkt:
Loop de stappen nog eens na, op één laptop is hij nu wel bezig na updaten. De overige twee systemen nog niks.
Jullie horen nog van mij, tot zo ver dan vast.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan