w2k > win xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lukev3

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2001
Hallo,

Ik gebruik nu win2k maar het opstarten van mijn systeem duurt erg lang. Ik wil eigenlijk wel weer terug naar xp prof, die had ik eerst ook maar wilde het wel weer eens proberen met win2k.

Maar ik wil wel even weten of xp ook in de classic style net als win2k kan worden uitgevoerd en kan ik af van dat inlog scherm voor verschillende gebruikers want al die grafische hoogstandjes kosten me alleen maar snelheid :rolleyes:

Alvast bedankt,

Luke

Ja dat kan, klik rechts op deze computer, kies dan eigenschappen>geavanceerd>prestaties en zet deze op beste prestaties en xp ziet er uit als 2k ;)

en ik kan ook gewoon instellen dat windows opstart en ik nergens een hoef in te loggen??

Bedankt voor de snelle reactie!

XP door laten starten ga naar:
Start>uitvoeren>type hier exact control userpasswords2 in>vinkje weghalen op toepassen klikken>de naam aangeven waarmee je Xp altijd wil laten opstarten.

PS met rechts op de taakbalk klikken>eigenschappen>menu start>klasiek menu start, geeft een start menu zoals je van Win2000 gewend bent.:)

Ja, bij de installatie geen adminpaswoord invoeren en bij de eerste opstart ff naar veilige modus gaan, rechtsklik deze computer>beheren>gebruikers en groepen>gebruikers>de hoofdgebruikeraccount verwijderen, zodat je alleen de administrator als gebruiker hebt. De overige accounts kan je uitschakelen, als je geen hulp op afstand gebruikt en zo ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan